מארז טעינה מגנטי של קודיאס לאייפון, כיסוי נרתיק נקי עמיד בפני אבק לסימן דליפה מגנטי לאייפון, מארז טעינה מגנטי
  • חדש

מארז טעינה מגנטי של קודיאס לאייפון, כיסוי נרתיק נקי עמיד בפני אבק לסימן דליפה מגנטי לאייפון, מארז טעינה מגנטי

ILS 3.00

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

עיצוב ייחודי - - - - עור אמיתי עם דפוס ליצ ' י נבחר על ידי איכות, אופי, תבואה כמו גם מרקם העיצוב המיוחד מאפשר לך לשפר את המראה המקורי של הטלפון שלך עם האישיות המסוגננת שלך. מזג זכוכית חזרה עור מגנטי טעינת מקרה - - - - את מגנטי טעינת מקרה תומך טעינה עם מגנטי טעינה. עשוי במיוחד אור ועמיד חומרים כי הם מאוד נוח ואלגנטי ביד. אנטי טביעת אצבע ואין כתמים - - - אנטי טביעת אצבע וללא להשאיר עקבות. את מגנטי טעינת מתכת מקרה שומר כל אבק מהרמקולים שלך כך הם לשמור שלהם נקי קול. מגזרת מדויקת & ידית תחושה - - - - עם מגזרות מדויקות 1 : 1 בצורה מושלמת הולם, אתה יכול בקלות גישה לכל הכפתורים של שלך טלפון מקרה. גם אימוץ טכנולוגיה מתקדמת אשר בחוזקה מיושם כדי שלך טלפון מקרה מספק שלה משיי מרקם שהופך את ידית בסדר ועדין. הגנה מלאה - - - - העלה לוחות לספק הגנה על מסך ומצלמה. הגנה מלאה מפני סריטות, בלאי יומיומי, ודמעה וטיפות. עשוי במיוחד אור ועמיד חומרים. מאוד נוח ואלגנטי ביד. סביב כל הגנה, נגד ירידה עיצוב. את טלפון מקרה תומך טעינה עם מגנטי טעינה. מגזרות מדויקות עם גישה לכל הכפתורים והיציאות דרך המקרה. מפרט : שם : טלפון מקרה צבע : שחור,כתום,כחול,ירוק, צהוב חומר : +עור+טבעת מגנטית סגנון : כריכה אחורית, הכל כלול סגנון : מוצק צבע משקל מוצר : 32.8 גרם חבילה כוללת : 1 מקרה טלפון הערות : 1. בשל תצוגה שונה שונה אור, התמונה עשויה לא להראות את הצבע האמיתי של הפריט. תודה על ההבנה שלך. אם אתה נתקל בבעיות בעת רכישה ושימוש במוצרים שלנו, אנא פנה אלינו בזמן, אנחנו נשרת אותך 24 שעות.

Name:
Phone Case
Color:
Black,Orange,Blue,Green,Yellow
Material:
Tpu+Leather+Magnetic Ring
Style:
Back Cover, All Inclusive
Style:
Solid Color
Product weight:
32.8g
Package Includes:
1 x Phone Case:
Notes:
1. Due to the different display and different light, the picture may not show the actual color of the item.  Thanks for your understanding.:
2. If you encounter any problems when buying and using our products, please contact us in time, we will serve you 24 hours. :