אקור2020 4 להבי חום מופעל תנור מאוורר, במחזור חם אקו מאוורר לבית עץ יומן שריפת אח
  • חדש

אקור2020 4 להבי חום מופעל תנור מאוורר, במחזור חם אקו מאוורר לבית עץ יומן שריפת אח

ILS 0.67

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מאוורר האח המונע בחום יכול לשפר את זרימת האוויר החם ולהפחית את עץ הכיריים ב -28% מובנה תרמואלקטריים מודול, ועצמי, אין סוללה או חשמל נדרש. נועד להפיץ אוויר חם מעץ / פחם או מבערים עם טמפרטורת פני השטח הרגילה של 80 עד 400. משתמש מעוצב ידידותי, הזזת הטבעת בחלק העליון כדי למנוע הזזת המאוורר בטמפרטורות גבוהות ולשרוף את הידיים. תומך התנור מטופל באלומיניום אנודייז, שיכול לעמוד בטמפרטורות גבוהות עד 752 (400), ללא עיוות ושינוי צבע. מאוורר האח המונע בחום יכול לשפר את זרימת האוויר החם ולהפחית את עץ הכיריים ב -28%. מובנה תרמואלקטריים מודול, ועצמי, אין סוללה או חשמל נדרש. נועד להפיץ אוויר חם מעץ / פחם או מבערים עם טמפרטורת פני השטח הרגילה של 80 עד 400. משתמש מעוצב ידידותי, הזזת הטבעת בחלק העליון כדי למנוע הזזת המאוורר בטמפרטורות גבוהות ולשרוף את הידיים. תומך התנור מטופל באלומיניום אנודייז, שיכול לעמוד בטמפרטורות גבוהות עד 752 (400), ללא עיוות ושינוי צבע. בסיס מצויד בהתקן בטיחות דו-מתכתי, אם טמפרטורת פני השטח עולה על 300, התקן הבטיחות ירים בעדינות את חזית המאוורר כדי להגן על הטג והמנוע.מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג פריט : אח חום מאווררחומר : מתכת ידית + גוף קירור + מתכת חום הולכה גיליון + אלומיניום סגסוגת רוח להבצבע : שחור, כחול, כסף, ברונזה, זהב, אדום (אופציונלי)משקל : כ.7 עוז גודל מוצר : גובה : כ.1 אינץ ' רוחב : כ.בחלק האחורי של המוצר שלנו יש כיסוי מגן שמסתיר את הקווים בגוף במקום להיחשף כלפי חוץ, מה שגורם למוצר להיראות יפה יותר.מאוורר האח התרמודינמי משתמש בטכנולוגיה תרמו-אלקטרית כדי להמיר את הפרש הטמפרטורה לאנרגיה חשמלית. יש מודול תרמו-אלקטרי ייחודי במרכז המאוורר. כאשר מחומם, את מודול מייצר חם וקר משטח, ואת תרמית כרית זורם לתוך מודול ומייצר חשמל כדי להפעיל את מאוורר.רשימת חבילה : 1 מאוורר אח 1 טבעת תלייה 1 ידני.

Condition:
100% Brand New Item Type
Material:
Metal Handle + Heat Sink + Bimetal Heat Conduction Sheet + Aluminum Alloy Wind Blade
Color:
Black, Blue, Silver, Bronze, Gold, Red (Optional)
Weight:
Approx. 758g / 26.7oz
Product Size:
Height:
Approx. 18cm / 7.1in
Width:
Approx. 15cm / 5.9in
Descriptions:
1.The back of our product has a protective cover that hides the lines in the body rather than being exposed to the outside, making the product look more beautiful.:
2.The thermodynamic fireplace fan uses thermoelectric technology to convert the temperature difference into electrical energy. There is a unique thermoelectric module in the center of the fan. When heated, the module generates a hot and cold surface, and the thermal pad flows into the module and generates electricity to operate the fan.:
Package List:
1 x Fireplace Fan:
1 x Hanging Ring:
1 x Manual: