45 תואר 10 * 10 ממ יט5 קרביד הטה מחרטה חיתוך כלי חיצוני הפיכת כלי חיתוך כלים
  • חדש

45 תואר 10 * 10 ממ יט5 קרביד הטה מחרטה חיתוך כלי חיצוני הפיכת כלי חיתוך כלים

ILS 37.90

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

עמיד ומעשי באיכות גבוהה ועמיד תואם עם שימוש. חיים טובים וארוכים. לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות הזאת, אתה יכול לבחור האהוב עליך מוצרים כאן. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות על המוצר, אנא פנה אלינו בזמן. מפרט : חומר : פחמן פלדהטיפ : קרביד נשרטמרובע גודל : 10*10 ממתואר : 45 תואראורך : 90 ממש שימוש : חיצוני הפיכת כליחץ 1-2 ממ יד מדידת שגיאה.כמות : 1 יחידהחבילה כללה : פי 1 כלי סיבוב חיצונימעשית וסביבות עיבוד שונות, אפילו בסביבות קשות מאוד, כגון ברזל יצוק, יש מאפיינים טובים.לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות הזאת, אתה יכול לבחור האהוב עליך מוצרים כאן. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות על המוצר, אנא פנה אלינו בזמן.

Material:
Carbon Steel
Tip:
Carbide Tipped
Square Size:
10*10mm
Degree:
45 Degree
Length:
90mm
Usage:
External Turning Tool
Arrow 1-2mm hand measuring error.:
Quantity:
1pc
Package Included:
1x External Turning Tool:
Practical and various processing environments, even in very harsh environments, such as cast iron, have good characteristics.:
Dear customers, there are so many products in this shop, you can choose your favorite products here. We will provide you with quality products and services. If you have any questions about the product, please contact us in time. :