DOITOOL 1PC אגן מתקפל מעמד מתכת מחזיק כלים מתלה מתלה כלים מעמד מעמד מדף מתכת סוגריים מדף מתקפל מחזיק מתכת מדף מתלה מדף רצפה.
  • חדש

DOITOOL 1PC אגן מתקפל מעמד מתכת מחזיק כלים מתלה מתלה כלים מעמד מעמד מדף מתכת סוגריים מדף מתקפל מחזיק מתכת מדף מתלה מדף רצפה.

ILS 25.51

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מעמד תצוגת פלדת פחמן : הוא עשוי מחומר פלדת פחמן יציב ועמיד, שהוא יציב ואמין לשימוש בזמן מחזיק אגן כביסה : תהיה לך ניסיון טוב בשימוש טוב בגלל הביצוע המושלם של מוצר זה. מחזיק Washbin : זה פשוט בעיצוב, אבל זה מעשי לשימוש, מה שייתן לך חווית שימוש פנטסטית. דוכן אמבטיה : מעמד המתקפל הוא אופנתי וגודל מתאים, לא תופס יותר מדי מקום בבית שלך. כן כן כן כן כן כן מציע עיצוב פשוט ועדין של עיצוב מראה, הוא יכול להתאים היטב לסגנון האמבטיה שלך, להביא מראה חדש. מעמד תצוגת פלדת פחמן : הוא עשוי מחומר פלדת פחמן יציב ועמיד, שהוא יציב ואמין לשימוש בזמן. מחזיק אגן כביסה : תהיה לך ניסיון טוב בשימוש טוב בגלל הביצוע המושלם של מוצר זה. מחזיק Washbin : זה פשוט בעיצוב, אבל זה מעשי לשימוש, מה שייתן לך חווית שימוש פנטסטית. דוכן אמבטיה : מעמד המתקפל הוא אופנתי וגודל מתאים, לא תופס יותר מדי מקום בבית שלך. כן כן כן כן כן כן מציע עיצוב פשוט ועדין של עיצוב מראה, הוא יכול להתאים היטב לסגנון האמבטיה שלך, להביא מראה חדש. החבילה כוללת תכונות מתלה מתקפלות 1 x - מדף זה קל מאוד להתקנה ופשוט להפעלה, ומעניק לך מחזיק צלחת מתכת נוחות עצומה. - אתה יכול לשלוח אותו לחברים וקרובי משפחה שלך כמתנה לחימום בית, הם יאהבו את זה מאוד מחזיק אגן כביסה. - פשוט במבנה, קל לשימוש, יכולת מיסב חזקה, אתה יכול להשתמש בו עם מתלה אמבטיה מיני ביטחון. - צבע : מתלה לבן לבסין. - אימוץ עיצוב פשוט ונוח, הוא יכול לאחסן אמבטיה ולהפוך את חדר האמבטיה שלך מסודר ומסודר. - חומר : מחזיק אחסון אגן פלדת פחמן. - מעמד המתקפל הוא אופנתי וגודל מתאים, לא תופס יותר מדי מקום במתלה הביתי שלך. האם יכול להחזיק מעמד של שימוש. מתלה צלחות האם אתה רוצה שיהיה לך מתלה מתקפל עמיד לחדר האמבטיה שלך? אם כן, מתלה הקיפול שלנו מוכן בזהירות עבורך.