את צהוב ציפור ללא בישום סבון בר לעור רגיש. סבון פנים בעבודת יד ללא ניחוח והיפואלרגני. מרכיבים טבעיים, טבעוניים ואורגניים.
  • חדש

את צהוב ציפור ללא בישום סבון בר לעור רגיש. סבון פנים בעבודת יד ללא ניחוח והיפואלרגני. מרכיבים טבעיים, טבעוניים ואורגניים.

ILS 9.95

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

סבון לעור רגיש-ללא כל כימיקלים ומרכיבים אחרים שלעתים קרובות קשים על עור עדין הסבון ההיפואלרגני הטבעי שלנו עדין מספיק לילדים. גם לא קומדוגני שלה אז זה רגיל לסתום נקבוביות. סבון עדין ללא ריח-מושלם למי שרוצה סבון טבעי עם מרכיבים מינימליים. אינו מכיל ניחוחות סינתטיים או טבעיים. כמו כן אינו כולל צבעים סינתטיים או טבעיים שעלולים גם לגרום לגירוי. שומר עור רך וחלק-עשה עם נוסחה פשוטה של אורגני צמח שמני לחות חמאת שיאה כדי לשמור על עור מהתייבשות. מזין את כל סוגי העור. סבון פנים אידיאלי וסבון גוף. תוצרת ארצות הברית-תיהנו מסבון האומנים שלנו. מיוצר בעבודת יד באמצעות אצווה קטנה מסורתית, שיטת תהליך קר על מנת לשמר בצורה הטובה ביותר את האיכות והיעילות של המרכיבים הטבעיים והאורגניים שלנו. לקנות בביטחון-שביעות הרצון שלך הוא בראש סדר העדיפויות שלנו, ולכן אנו שואפים לספק לך את המוצרים באיכות הגבוהה ביותר ושירות יוצא מן הכלל. אם מסיבה כלשהי אינך מרוצה מסבון השיאה הלא מבושם שלנו, רק הודע לנו, ונשמח לעזור לך!. סבון חמאת השיאה ללא ריח שלנו עדין והיפואלרגני אפילו לעור הרגיש ביותר. זה נהדר למניעת תגובות עור ולחות עם שמנים בוטניים טבעיים. שמן דקלים אורגני בר קיימא, שמן חמניות אורגני, שמן קוקוס אורגני, שמן זית אורגני, חמאת שיאה אורגנית, נתרן הידרוקסיד (אף אחד לא נשאר במוצר הסופי).