Haoktsb כריות מיטות זוגיות צוואר הרחם תיקון עמוד השדרה צוואר הרחם כדי לעזור לתיקון קצף זיכרון שינה כרית צוואר
  • חדש

Haoktsb כריות מיטות זוגיות צוואר הרחם תיקון עמוד השדרה צוואר הרחם כדי לעזור לתיקון קצף זיכרון שינה כרית צוואר

ILS 0.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

זה נותן למשתמשים את היכולת לישון לפרק זמן ממושך ולא צריך לדאוג לכאבים וכאבים תמיכה בצוואר נוח : קווי המתאר של כרית קצף הזיכרון מתאימה לראש ובצוואר ומספקת תמיכה. זה יכול להקל מייד על כאבי כתפיים וצוואר ולתת לך שינה טובה יותר של לילה. קשיות בינונית ללא תחרות : חזקה יותר מתחליפי מטה או למטה מסורתיים. ציפית נשלפת וניתנת לרחיצה : ניתן להסיר בקלות את ציפית ההיפואלרגנית לניקוי קל. כרית בגודל סטנדרטי : 63 × 35 × 10 ס"מ. זה נותן למשתמשים את היכולת לישון לפרק זמן ממושך ולא צריך לדאוג לכאבים וכאבים. תמיכה בצוואר נוח : קווי המתאר של כרית קצף הזיכרון מתאימה לראש ובצוואר ומספקת תמיכה. זה יכול להקל מייד על כאבי כתפיים וצוואר ולתת לך שינה טובה יותר של לילה. קשיות בינונית ללא תחרות : חזקה יותר מתחליפי מטה או למטה מסורתיים. ציפית נשלפת וניתנת לרחיצה : ניתן להסיר בקלות את ציפית ההיפואלרגנית לניקוי קל. כרית בגודל סטנדרטי : 63 × 35 × 10 ס"מ. זו הכרית שלך! זה יכול לספק נוחות מקסימאלית בכל תנוחת שינה והיא אידיאלית לשינה בצד, בטן ובגב. שינה מושלמת! מפרט : גודל : 63*35*10 ס"מ חומר פילוב : פוליאוריתן (מצע לאפס רגיש לטמפרטורה) חומר בטנה : סיבי פוליאסטר. באריזה דחוסה כשהם מגיעים. על מנת לקבל את אפקט השימוש הטוב ביותר, היכונו כדלקמן : 1. פתח את אריזת הפלסטיק והוציא את הכרית 2. סרק בחוזקה את הכרית והמתן 24 שעות. ברגע שהוא רך לחלוטין, אנא השתמש בכרית. מתנה נהדרת - ערכת הכריות הסטנדרטית הזו מאפשרת מתנה מושלמת לחמירת בית לכל מי שבחייכם שעבר לאחרונה, או אולי פשוט תזדקק לנוחות נוספת.

Size:
63*35*10cm
Pillow material:
polyurethane (temperature-sensitive zero-pressure substrate)
Lining material:
polyester fiber
Package:
1*pillow core,1*outer pillowcase,1*Elastic mesh inner pillowcase
The pillows are packed in compressed packaging when they arrive. In order to get the best use effect, prepare as follows:
1. Open the plastic packaging and take out the pillow:
2. Strongly comb the pillow and wait for 24 hours:
3. Once it is completely soft, please use a pillow.:
Great Gift - This standard pillow set makes for a perfect housewarming gift for anyone in your life who has recently moved, or might just need a little extra comfort. :