מד חמצן מומס, תצוגת מסך דיגיטלי בדיקה ניתנת לניתוק חיישן חמצן מומס, ערכת בדיקת חמצן מומסת ניידת, בדיקת חמצן,
  • חדש

מד חמצן מומס, תצוגת מסך דיגיטלי בדיקה ניתנת לניתוק חיישן חמצן מומס, ערכת בדיקת חמצן מומסת ניידת, בדיקת חמצן,

ILS 0.67

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

【בדיקה ניתנת לניתוק】 חיישן חמצן מומס זה נוקט בדיקה ניתנת לניתוק, קל להחלפה, מצויד ב 6 כיסויי הגנה על בדיקה 【תצוגת מסך דיגיטלי】 Tester Tester חמצן מומס מאמצת את תצוגת המסך הדיגיטלי, שהיא ברורה ונוחה יותר לקרוא את הנתונים. תומך בכיבוי אוטומטי תוך 8 דקות אם לא להשתמש בו. 【חמצן וטמפרטורה】 ניתן להשתמש במד חמצן מומס זה למדידת חמצן וטמפרטורה מומס. מעבד מיקרו -מחשב מובנה מחשב ומפצה את כל נתוני המדידה החמצן והטמפרטורה המומסים. Applicatio רחב】 מד חמצן מומס זה נמצא בשימוש נרחב באקווריומים, בריכות שחייה, בריכה, חקלאות חקלאות מים מתוקים, חקלאות ימית, ניסוי בהוראה בבתי ספר, סביבה סטרילית במעבדה, חקלאות חקלאית, מחקר מדעי ושדות אחרים. 【פיצוי טמפרטורה】 מסיסות חמצן תושפע מטמפרטורה, לחץ אטמוספרי ומליחות. המכשיר שלנו עם פיצוי טמפרטורה יכול לעמוד בשימוש רגיל. 【בדיקה ניתנת לניתוק】 חיישן חמצן מומס זה נוקט בדיקה ניתנת לניתוק, קל להחלפה, מצויד ב 6 כיסויי הגנה על בדיקה. 【תצוגת מסך דיגיטלי】 Tester Tester חמצן מומס מאמצת את תצוגת המסך הדיגיטלי, שהיא ברורה ונוחה יותר לקרוא את הנתונים. תומך בכיבוי אוטומטי תוך 8 דקות אם לא להשתמש בו. 【חמצן וטמפרטורה】 ניתן להשתמש במד חמצן מומס זה למדידת חמצן וטמפרטורה מומס. מעבד מיקרו -מחשב מובנה מחשב ומפצה את כל נתוני המדידה החמצן והטמפרטורה המומסים. Applicatio רחב】 מד חמצן מומס זה נמצא בשימוש נרחב באקווריומים, בריכות שחייה, בריכה, חקלאות חקלאות מים מתוקים, חקלאות ימית, ניסוי בהוראה בבתי ספר, סביבה סטרילית במעבדה, חקלאות חקלאית, מחקר מדעי ושדות אחרים. 【פיצוי טמפרטורה】 מסיסות חמצן תושפע מטמפרטורה, לחץ אטמוספרי ומליחות. המכשיר שלנו עם פיצוי טמפרטורה יכול לעמוד בשימוש רגיל. מפרט : סוג פריט : חומר חמצן מומס : מופרך : מתאים לחקלאות מים מתוקים, חקלאות חקלאות מי ים, בריכת שחייה, מפעל משקאות, מפעל לטיפול בשפכים, מעבדה. סבל : LR44 x 3 (סוללה לא כלולה) טווח מדידה : ריכוז חמצן (Mg/L ) : 0.0 מ"ג/רוויה חמצן שנפתחה (%) : 0.0 ℉ רזולוציה : ריכוז חמצן (מ"ג/ל) : 0.1 מג/רוויה חמצן שנפתר (%) : 0.10) %טמפרטורה : 0.

Item Type:
Dissolved Oxygen Meter
Material:
ABS
Usage:
Suitable for Freshwater Aquaculture, Seawater Aquaculture, Swimming Pool, Beverage Factory, Sewage Treatment Plant, Laboratory.
Battery:
LR44 x 3 (Battery Not Included)
Measuring Range:
Oxygen Concentration (mg/L):
0.0 to 40.0mg/L
Dissolved Oxygen Saturation (%):
0.0 to 300.0%
Temperature:
0.0-40.0℃, 32.0-104.0℉
Resolution:
Oxygen Concentration (mg/l):
0.1mg/L
Dissolved Oxygen Saturation (%):
0.10%
Temperature:
0.1℃, 0.1℉
Accuracy:
Oxygen Concentration (mg/L):
±1.5%F.S
Dissolved Oxygen Saturation (%):
±1.5%F.S
Temperature:
±0.5℃
Calibration Mode:
Support One Point or Double Point Automatic Calibration, 0.0% (Oxygen-Free Water) or 100.0% (Air)
Response Time:
≤45s (Response at 20℃)
Temperature Compensation Range:
Automatic (0 to 40℃)
Altimetric Compensation:
None
Battery Level:
Low Battery Warning
Shutdown:
Auto Power off in 8 Minutes if Not Using It
Use Environment:
0 to 40.0℃ RH Maximum 90%
Package List:
1 x Dissolved Oxygen Meter (Battery Not Included)1 x Dissolved Oxygen Electrode6 x Oxygen Membrane Group1 x User Manual1 x Dissolved Oxygen Filling Liquid