שרשראות צמיגים Wakauto 2 יחידות צמיגים לרכב שטח של טנדר מכוניות נוסעים ברכב שלג חול קרח חול חירום צמיגי רכב חירום 127x21.
  • חדש

שרשראות צמיגים Wakauto 2 יחידות צמיגים לרכב שטח של טנדר מכוניות נוסעים ברכב שלג חול קרח חול חירום צמיגי רכב חירום 127x21.

ILS 2.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מיוצר עם אומנות מצוינת, הוא יכול להיות עמיד במשך זמן רב מבלי להישבר בקלות זה מאפשר לך לברוח בבטחה משלג, בוץ או חול, ולהימנע מכבישים יבשים או משטח שטוח שאינם מכוסים שלג, בוץ או חול. ויציב, לא קל, יכול לשרת אותך זמן רב. עשוי TPU, פלדה וחומרים אחרים, עמידים ומעשיים, עם מרקם מצוין. זה יכול להחליק ביעילות ולהפוך את הנהיגה שלך לבטוחה יותר. זה יבטיח את הבטיחות בתהליך הנהיגה. מיוצר עם אומנות מצוינת, הוא יכול להיות עמיד במשך זמן רב מבלי להישבר בקלות. זה מאפשר לך לברוח בבטחה משלג, בוץ או חול, ולהימנע מכבישים יבשים או משטח שטוח שאינם מכוסים שלג, בוץ או חול. ויציב, לא קל, יכול לשרת אותך זמן רב. עשוי TPU, פלדה וחומרים אחרים, עמידים ומעשיים, עם מרקם מצוין. זה יכול להחליק ביעילות ולהפוך את הנהיגה שלך לבטוחה יותר. זה יבטיח את הבטיחות בתהליך הנהיגה. תיאור הם ביצועים טובים, בטוחים ועמידים, לא קלים לפגיעה. עשוי מחומר איכותי, חוזק גבוה, קשיחות טובה, עמידות בלאי, עמידות בפני לחץ וחיים ארוכים. השרשרת משתלבת מקרוב לצמיג והיא בטוחה מאוד. תכונות- צבע : מגוון.- זה מאפשר לך לברוח בבטחה משלג, בוץ או חול, ולהימנע מכבישים יבשים או משטח שטוח שאינם מכוסים שלג, בוץ או חול.- זה יכול להחליק ביעילות ולהפוך את הנהיגה שלך לבטוחה יותר. זה יבטיח את הבטיחות בתהליך הנהיגה.- מיוצר עם אומנות מצוינת, הוא יכול להיות עמיד במשך זמן רב מבלי להישבר בקלות. חבילה כולל 2 x שרשראות שלג לרכב 1 x שקית אחסון.