500 יחידות זוהר בחושך דגי טנק אקווריום חלוקי נחל, דקורטיבי זוהר אבנים, דגי טנק אקווריום חצץ, זוהר חלוקי עבור עשה זאת בעצמך
  • חדש

500 יחידות זוהר בחושך דגי טנק אקווריום חלוקי נחל, דקורטיבי זוהר אבנים, דגי טנק אקווריום חצץ, זוהר חלוקי עבור עשה זאת בעצמך

ILS 50.60

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

חלוקי נחל זוהרים באיכות הגבוהה ביותר חלוקי נחל אלה עשויים באיכות הגבוהה ביותר של שרף, יש ריכוז גבוה מאוד לכל פבל, כלומר הם זוהרים בהיר, במיוחד כאשר הם בשמש או אור מקורה בהיר; 20-30 מ מ. אבנים אלה אינן רעילות ולא רדיואקטיביות. הם בטוחים לשימוש עבור כל קישוט או סצנה. אולם חלוקי הנחל קטנים מספיק כדי להוות סכנת חנק לילדים קטנים. אלה זוהר אבנים בחושך הם בטוח כדי להוסיף כיף, צבעוני נגיעה לכל מקורה או חיצוני אזור! הם תוספת דקורטיבית נהדרת לאקווריום, ערוגת פרחים, גן פיות, מסלול, בריכה או שביל גישה. מושלם עבור קישוטים חיצוניים ופנימיים. חלוקי נחל אלה מקלים על הוספת תכונת לילה מסודרת לכל סצנה. בין אם אתה מאיר את האקווריום שלך או מאיר שביל חיצוני. 100% אחריות שירות. שביעות הרצון שלך היא עיקרון השירות שלנו! אם אתה לא מרוצה עם הרכישה שלך מסיבה כלשהי, פנה אלינו, זה הכבוד שלנו לשרת אותך. זוהר בחושך חלוקי אבנים עבור מקורה וחיצוני שבילים גן בחניה גדול תיק מופעל על ידי אור ושמשמפרט : חומר : נדיר כדור הארץ ארוך זוהר זוהר אבקה + פוליסטירן רזוססוג : זוהרהערה : נא לאשר את פריט בכושר אם זה תואם מודלים שלך לפני שאתה רוכש.It מיוצר עם חומרי גלם חדשים של מותג יוקרתי, בטוח וידידותי לסביבה.משמש לקישוט אגרטלים וטנקי דגים; גינון קישוט, בריכת שחייה קישוט, בר קישוט; וילה גינון וגינון, וכו'.לאחר להיות מגורה על ידי אור שמש, אור אחרים גלוי קרני, המוצר סופג וחנויות אנרגיה, ויכול באופן טבעי זוהר במשך זמן רב בחושך.איך לגרום להם לזרוח?1.אל תשאיר את חלוקי הנחל תחת אור עם האריזה.אל תערמו חלוקי נחל, וודאו שכל חלוק נחל מואר במלואו.כאשר חלוקי הנחל זוהרים, אנא ודא שהסביבה חשוכה מספיק.אתה יכול ליהנות זוהר חלוקי נחל, עוד זמן הקליטה, עוד תאורה time.It מיוצר עם חומרי גלם חדשים של מותג יוקרתי, בטוח וידידותי לסביבה.משמש לקישוט אגרטלים וטנקי דגים; גינון קישוט, בריכת שחייה קישוט, בר קישוט; וילה גינון וגינון, וכו'.

Material:
rare earth long afterglow luminous powder + polystyrene resin
Type:
Luminous
Note:
Please confirm the fit item if it matches your models before you purchase. :
Features:
1.It is produced with new high-end brand raw materials, safe and environmentally friendly.:
2.Used for decorating vases and fish tanks; gardening decoration, swimming pool decoration, bar decoration; villa gardening and landscaping, etc.:
3.After being stimulated by sunlight, light and other visible rays, the product absorbs and stores energy, and can naturally glow for a long time in the dark.:
How to make them glow?:
1.Don't leave the pebbles under light with the package.:
2.Don't pile up pebbles , make sure each pebble is fully illuminated.:
3.When the pebbles are glowing , please make sure the surroundings are dark enough.:
4.You can enjoy the glowing pebbles,the longer the absorption time , the longer the illumination time.:
5.It is produced with new high-end brand raw materials, safe and environmentally friendly.:
6.Used for decorating vases and fish tanks; gardening decoration, swimming pool decoration, bar decoration; villa gardening and landscaping, etc. :