קופסת יאנג יאנג קופסת טאי ג'י גלולה מארז לבן צלב שחור תכשיטים קופסת קופסת זכוכית זן זן יינג יאנג תכשיטים, תכשיטים רוחניים.
  • חדש

קופסת יאנג יאנג קופסת טאי ג'י גלולה מארז לבן צלב שחור תכשיטים קופסת קופסת זכוכית זן זן יינג יאנג תכשיטים, תכשיטים רוחניים.

ILS 1.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

חומר : נירוסטה, מתכת, נייר, פלסטיק 100% חדש לגמרי ואיכותי, תיבת הגלולה בנויה היטב, ויש לה אבזם אמין לשמירה על התרופות שלך בבטחה. קופסת הגלולה היא פיתרון מעשי מסוגנן הנושא גלולות על הכביש. ישנם שלושה תאים נפרדים, ערכה ניידת זו יכולה לגרום לך להשתמש בכל היום. למקרה יש כפתור לפתוח והוא תלוי היטב. יש לו תוסף פלסטי גברים או נשים. מקרי מתכת קטנים אלה הם האביזר המושלם לנשיאת כדורים, תרופות, תוספי מזון, נענע, עגילים או כל אוצר קטן ויפה מיוחד!. מארז תיבת הגלולות הזה אלגנטי בפשטותו ופונקציונלית מאוד. קל לפתוח ולסגור, קומפקטי וקל משקל, מתאים בקלות לכיס, בתיק או הארנק שלך. חומר : נירוסטה, מתכת, נייר, פלסטיק .100% חדש לגמרי ואיכותי, תיבת הגלולה בנויה היטב, ויש לה אבזם אמין לשמירה על התרופות שלך בבטחה. קופסת הגלולה היא פיתרון מעשי מסוגנן הנושא גלולות על הכביש. ישנם שלושה תאים נפרדים, ערכה ניידת זו יכולה לגרום לך להשתמש בכל היום. למקרה יש כפתור לפתוח והוא תלוי היטב. יש לו תוסף פלסטי גברים או נשים. מקרי מתכת קטנים אלה הם האביזר המושלם לנשיאת כדורים, תרופות, תוספי מזון, נענע, עגילים או כל אוצר קטן ויפה מיוחד!. מארז תיבת הגלולות הזה אלגנטי בפשטותו ופונקציונלית מאוד. קל לפתוח ולסגור, קומפקטי וקל משקל, מתאים בקלות לכיס, בתיק או הארנק שלך. חומר : נירוסטה, מתכת, נייר, פלסטיק .100% חדש לגמרי ואיכותי, תיבת הגלולה בנויה היטב, ויש לה אבזם אמין לשמירה על התרופות שלך בבטחה. יש לו תוסף פלסטי גברים או נשים. קופסת הגלולה היא פיתרון מעשי ומעשי הנושא גלולות על הכביש. ישנם שלושה תאים נפרדים, ערכה ניידת זו יכולה לגרום לך להשתמש בכל היום. למתיק יש כפתור להיפתח והוא תלוי היטב. מארזי מתכת קטנים אלה הם האביזר המושלם לנשיאת כדורים, תרופות, תוספי מזון, נענע, עגילים או כל אוצר קטן ויפה מיוחד! מארז תיבת הגלולות הזה אלגנטי בפשטותו ופונקציונלית מאוד. קל לפתוח ולסגור, קומפקטי וקל משקל, מתאים בקלות לכיס, לתיק או לארנק. מתנת צ'ירסטמות אנו מעריכים מאוד את כל האופניים של הלקוחות כדי לשפר את המכירה, גם אם כל דבר שאינך מרוצה, אנא צור איתי קשר לקבלת הפיתרון הטוב ביותר.