כיסוי פנים של VR תואם ל- Oculus Quest 2, מסכת כרית פנים סיליקון אטום זיעה וכרית פנים לאוזניות Oculus Quest
  • חדש

כיסוי פנים של VR תואם ל- Oculus Quest 2, מסכת כרית פנים סיליקון אטום זיעה וכרית פנים לאוזניות Oculus Quest

ILS 0.67

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

עם תאימות מצוינת, הוא מיועד לאוזניות המשחקים של Oculus Quest 2 VR, רחיץ, קל לניקוי, מעשי קל להתקנה ולהשתמש בו, מאפשר לך ליהנות משדה ראייה טוב, ליהנות מה- VR שלך מהנוח ביותר ועם שדה ראייה טוב יותר. כיסוי העיניים עשוי מסיליקון באיכות גבוהה, נוח למגע, בטוח וסניטרי, ולא מעוניין לעור. כיסוי עיניים זה מאפשר לך ללבוש בנוחות במשחק, שהוא אנטי -נוי להגנה על האוזניות שלך. השתמש בעיצוב היי-טק כדי למנוע אובדן אור ולהרגיש נהדר על העור, תקבל תחושת טבילה טובה יותר בחוויית ה- VR. מפרט : תנאי : 100% פריט חדש לגמרי סוג : VR חומר כיסוי עין סיליקון : סיליקון צבע : כפי שמוצג בתמונה התאמה : התאמה ל- Oculus Quest 2 משקל : בערך .3oz יישום : הוא לא רק מונע זיעה, אלא גם מונע דליפת אור ומשפר את חווית ה- VR. רשימת חבילות : 1 x VR כיסוי עיניים סיליקון הערה : 1. אנו מכירים רק מכסה עיניים, לא כולל אוזניות Oculus Quest VR ואביזרים אחרים, תודה. המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות שונה במקצת מהאובייקט האמיתי. אנא קח את האמיתי כסטנדרט. שימו לב שהסוג הישן והחדש של המוצר יישלח באופן אקראי, וודאו שלא יהיה לכם אכפת לפני שתזמינו.

Condition:
100% Brand New
Item Type:
VR Silicone Eye Cover
Material:
Silicone
Color:
As shown in the picture
Fitment:
Fit for Oculus Quest 2
Weight:
Approx.36g/1.3oz
Application:
It not only prevents sweat, but also prevents light leakage and improves the VR experience.
Package List:
1 x VR Silicone Eye Cover:
Note:
1. We are only sale for eye cover, not including for Oculus Quest VR headset and other accessories, thank you.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
3. Please note that the old and new type of the product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.: