Teerwere abacus לילדים סיני אבקוס אריתמטיקה מתמטיקה מחשב כלים
  • חדש

Teerwere abacus לילדים סיני אבקוס אריתמטיקה מתמטיקה מחשב כלים

ILS 36.40

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

"מחשבון" מעץ זה עוזר ללמד מיומנויות מתמטיקה, דפוסים וזיהוי צבע, פשט הוראה מיומנויות מתמטיקה מרובות ברמות חינוך רבות אומנות איכותית מקצועית, חינוכית או דקורטיבית. שימוש במתמטיקה של Abacus for Kids הוא דרך נהדרת ללמד אותם כיצד לספור, להשוות ולחשב נפשית. מיועד לפיתוח מיומנויות, ספירה ומתמטיקה של עין יד של ילדים. כלי חינוכי נהדר לילדים מתמטיקה דרך נהדרת ללמד אותם כיצד לספור. "מחשבון" מעץ זה עוזר ללמד מיומנויות מתמטיקה, דפוסים וזיהוי צבע, פשט הוראה מיומנויות מתמטיקה מרובות ברמות חינוך רבות. אומנות איכותית מקצועית, חינוכית או דקורטיבית. שימוש במתמטיקה של Abacus for Kids הוא דרך נהדרת ללמד אותם כיצד לספור, להשוות ולחשב נפשית. מיועד לפיתוח מיומנויות, ספירה ומתמטיקה של עין יד של ילדים. כלי חינוכי נהדר לילדים מתמטיקה דרך נהדרת ללמד אותם כיצד לספור. צעצוע העץ של אבקוס הוא מסגרת ספירת חרוזי עץ מסורתית של אבקוס, כהורים צעירים, אנו מחייבים כלי מתמטיקה. תיאור : אומנות איכות גבוהה מקצועית, חינוכית או דקורטיבית. שימוש באבקוס למתמטיקה של ילדים הוא דרך נהדרת למדו אותם כיצד לספור, להשוות ולחשב נפשית. מעוצב לפיתוח תיאום עין יד של ילדים, ספירה ומיומנויות מתמטיקה. כלי חינוכי נהדר לילדים מתמטיקה דרך נהדרת ללמד אותם כיצד לספור. השימוש באבקוס מגדיל את הילד. יכולת ומעוררת את פעילותם של תאי מוח, ובכך משפרת את רמת האינטליגנציה של הילד. מפרט : חומר : ASSSize : 22.72incolor : תוכן Color Package אקראי : 1 × Abacusonly תוכן החבילה לעיל, מוצרים אחרים אינם כלולים. צילום קל ותצוגות שונות עלולות לגרום לצבע הפריט בתמונה מעט שונה מהדבר האמיתי. השגיאה המותרת של המדידה היא +/- 1-3 ס"מ. 【צעצועים מגדילים את מוחו של ילדכם】 המושג אחיזה והעברת החרוזים יטפח מערכת יחסים חזותית וחושית יותר עם מספרים וספירה. מקדם מיומנויות ספירה ומתמטיקה בגיל צעיר, הצטרף ידיים כדי לעזור להכין ילדים עם כישורי מתמטיקה מוקדמים להצלחה אקדמית.

Material:
ABS
Size:
22.5x12cm/8.86x4.72in
Color:
Random Color
Package Contents:
1 × Abacus:
Only the above package content, other products are not included.:
Note:
Light shooting and different displays may cause the color of the item in the picture a little different from the real thing. :
The measurement allowed error is +/- 1-3cm.:
【TOYS GROW YOUR CHILD’S MIND】The concept of grasping and moving the beads will foster a more visual and sensory relationship with numbers and counting. Promotes counting and math skills at an early age, Join hands to help prepare kids with early math skills for academic success. :