רשת נגרר מטען נגד נפילה לחיות מחמד, רשת חבל רשת בטיחות נטו ילדים רשת הגנה למדרגות, גדר גן נטו ניילון צבע דקורטיבי נטו,
  • חדש

רשת נגרר מטען נגד נפילה לחיות מחמד, רשת חבל רשת בטיחות נטו ילדים רשת הגנה למדרגות, גדר גן נטו ניילון צבע דקורטיבי נטו,

ILS 536.99

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

ילד בטיחות נטו רשת גודל * חבל קוטר : 8 סנטימטר * 4 ממ (3 סנטימטרים * 0 מגבלת עומס : 300 ק ג / 661 ק ג. עשוי עבה ניילון חומר, משרד לשימוש במקורה וחיצוני מרפסת מדרגות כדי לשמור על תינוק של בטיחות.למנוע תינוקות, פעוטות, חיות מחמד או צעצועים ופריטים אחרים מליפול דרך הפרות של מעקה. כאשר אתה לא צריך להשתמש ילדים חבל נטו, אתה יכול לקפל אותו ולאחסן אותו בקלות. אנא רכישה בהתאם לצרכים שלך בפועל צבע דקור נטו. יש לנו גם רשתות חבל אחרות שאתה יכול להתאים אישית (קוטר חבל, גודל רשת, אורך * רוחב). רך חומר, החלקה ועמיד, אנטי ללבוש. ניתן לחתוך את רשת ההגנה לצורה ולגודל הרצוי מבלי להשפיע על עמידות הרשת. זה לא רק כרשת ביטחון לחתולים אלא גם כרשת דקורטיבית.אתה יכול לתלות את עבודת היד של הילדים על הניילון הזה rope.It הוא גם מתאים לכל סוגים של סצנות, מדרגות, פארקי שעשועים, מתקנים ציבוריים, וכו'. את מגן חבל נטו תוכנן במיוחד עבור את מרפסת והמדרגות כדי להגן על בטיחות של התינוק. דיוק חיווט, הביצוע, טמפרטורה גבוהה אפייה וצביעה, נגד קורוזיה, עמיד למים, שמש הגנה, לא קל לדעוך. זה יכול גם לשמש חתול נטו כדי למנוע קטן חיות מחמד מליפול. הורים יקרים, למען בטיחות ילדכם, עליהם להתקין רשת מגן. זה עוזר טוב כדי להגן על בטיחות של ילדים.מפרט : * שם מוצר : מדרגות הגנה נטו * חומר : ניילון חבל * רשת : 8 סנטימטר * ניילון חבל קוטר : 4 ממ* : את חבל נטו הוא קל להתקנה, הראשון סוג : מתפתל התקנה; את שני סוג של וו התקנה. אם יש לך דרישות גודל אחרות, אנא פנה אלינו.*את מגן נטו גם תומך מותאם אישית גדלים וצבעים, אנא פנה אלינו אם אתה צריך את זה.* מבלי להשפיע על עמידות של נטו, אתה יכול לחתוך אותו לצורה וגודל שאתה רוצה.* בשל מדידה ידנית, בבקשה לאפשר שגיאה של 1-3 סנטימטר, ולוודא לא אכפת לך לפני ההזמנה.* כל המוצרים נלקחים בעין, אבל בשל גורמים כגון ירי טכנולוגיה, אור, תצוגת פרמטרים, וכו'., יהיה קל כרומטית סטייה בין הצבע בפועל קיבל תמונה. אנא עיין בפועל מוצר קיבל, בבקשה להבין.לאחר שקבל את הסחורה, בבקשה לבדוק את הסחורה. אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו באמצעות דואר אלקטרוני.

● Product name:
Stair protection net
● Material:
nylon rope
● Mesh:
8cm
● Nylon rope diameter:
4mm
● :
The rope net is easy to install, the first type
● If you have other size requirements, please contact us.:
★The protective net also supports custom sizes and colors, please contact us if you need it.:
★ Without affecting the durability of the net, you can cut it into the shape and size you want.:
● Due to manual measurement, please allow an error of 1-3cm, and make sure you don't mind before ordering.:
● All products are taken in kind, but due to factors such as shooting technology, light, display parameters, etc., there will be a slight chromatic aberration between the actual color and the received photo. Please refer to the actual product received, please understand.:
➤After receiving the goods, please check the goods. If you have any questions, please feel free to contact us via email. I am very happy to serve you and wish you a happy shopping.:
➤If you still have not received the product within 30 days, you can leave us a message, and we will reply to you within 24 hours. :