חכם מגע מתג, חכם מתג הוביל תצוגת בקרת גישה דלת יציאה מתג מגע כפתור רגיש תגובות עם הרכבה בורג
  • חדש

חכם מגע מתג, חכם מתג הוביל תצוגת בקרת גישה דלת יציאה מתג מגע כפתור רגיש תגובות עם הרכבה בורג

ILS 11.99

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מערכת בקרת גישה חסינת אבק - - - מתג חכם עשוי לוח אקרילי וזכוכית אורגנית כוללת, שהיא יפה ונקייה, ואטומה לאבק ביצועים גבוהים - - - מתג מגע חכם טמפרטורה ישימה היא-20-55, הלחות הרלוונטית היא 0-95%, והביצועים יציבים. מתג מגע חכם כולל תצוגת לד בשני צבעים, המתנה כחולה, טריגר ירוק, תצוגה ברורה וזיהוי גבוה, שיכול לספק נוחות רבה להתקנה שלך. בטוח לשימוש - דלת מתג רכיבים הם בטוח, בדרך כלל פתוח ובדרך כלל סגור שלושה‑חוט, באמצעות פנימי חמישה פינים תקע רצועה, החיווט הוא בטוח יותר, והשימוש הוא יותר ובטוח. אוטומטי איפוס - - - בקרת גישה מערכת הדק הוא אוטומטי איפוס. לאחר הסרת האצבע, הממסר יחזור למצבו המקורי. הוא בקרת גישה מגע מתג מאמץ את אצבע מגע שיטת כדי לעורר את פעולה של ממסר ופלט פסיבי יבש צומת אות כי הוא בדרך כלל פתוח ובדרך כלל סגור. מפרט : סוג פריט : דלת יציאה מתגחומר : שרירי בטן+אקריליק פנל+אורגני זכוכיתגודל מוצר : כ. 86 על 86 על 21 מ מ/3.8 אינץ ' (ליטר ו-24 וולט)מתח אספקת חשמל : 12 וולט או 24 וולט פלט מגע : אין זרם מקסימלי : 3 א/125-250 בדיקת עמידות ואקום : 100,000 פעמים סוג דלת ישים : מסגרת דלת חלולה (התקנת משטח)טמפרטורה ישים : -20-55 לחות ישים : 0-95% אינדיקציה לד : כחול (המתנה), ירוק (טריגר)מוצר הוראות : 1. את בקרת גישה מגע מתג מאמץ את אצבע מגע שיטת כדי לעורר את פעולה של ממסר ופלט פסיבי יבש צומת אות כי הוא בדרך כלל פתוח ובדרך כלל סגור. ההדק הוא איפוס אוטומטי. לאחר הסרת האצבע, הממסר יחזור למצבו המקורי. למוצר יש אינדיקציות צבע כפולות, תצוגת הנורית הכחולה במצב המתנה ותצוגת הנורית הירוקה כאשר היא מופעלת.רשימת חבילה : 1 מתג יציאה לדלת1 חבילה של ברגי הרכבה.

Item Type:
Door Exit Switch
Material:
ABS+Acrylic Panel+Organic Glass
Product Size:
Approx. 86x86x21mm/3.4x3.4x0.8in (L x W x H)
Power Supply Voltage:
12V DC or 24V DC
Contact Output:
NO/NC/COM
Maximum Current:
3A/125-250VAC
Durability Test:
100,000 times
Applicable Door Type:
Hollow door frame (surface installation)
Applicable Temperature:
-20-55℃
Applicable Humidity:
0-95%
LED Indication:
Blue (standby), green (trigger)
Product Instructions:
1. The access control touch switch adopts the finger touch method to trigger the action of the relay and output a passive dry node signal that is normally open and normally closed.:
2. The trigger is an automatic reset. After the finger is removed, the relay will return to its original state.:
3. The product has dual color indications, the blue LED display when in standby, and the green LED display when triggered.:
Package List:
1 x Door Exit Switch:
1 x Pack of Mounting Screws :