בובה מעמד בד ראש פאה ראש בובה ראש פקק בד ראש בד ראש חסימה עם חור הר לייצור אריגת שיער וסטיילינג ראש בובה בובקין ראש קנבס.
  • חדש

בובה מעמד בד ראש פאה ראש בובה ראש פקק בד ראש בד ראש חסימה עם חור הר לייצור אריגת שיער וסטיילינג ראש בובה בובקין ראש קנבס.

ILS 18.74

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

חומרי חילונות גבוהים : החלק החיצוני של ראש חסימת בד הפקק עשוי מבד באיכות גבוהה, והפנים עשויים פקק, שהוא ועמיד אתה יכול בקלות למקם את הסיכות ולתקן את הפאה. עם חורי הר ניתן להתקין אותו על הר הפאה. גודל : ראש בובה הפאה מעוצב על פי צורת הראש האנושי, וההיקף הוא 22, המתאים לרוב הפאות. עקב מדידה ידנית, אנא אפשר סובלנות בגודל 0. תכונות : הבסיס המשודרג יציב יותר והקצוות חלקים יותר. ראש הבובה מיועד למעצב שיער או סלון, וניתן להשתמש בו להכנת פאות ומניחים. כמו כן, מתאים מאוד לתרגול בבית, תוכלו בקלות למקם סיכות ולתקן את הפאה. בנוסף, ניתן למקם אוזניות וכובעים. התקנת ראש : לבסיס ראש הפאה יש חורי הרכבה (קוטר של כ -1 אינץ ') התואמים את רוב דוכני הפאה או החצובות בשוק. עיצוב מקצועי : ראש חסימת בד מעוצב באופן מקצועי על פי צורת הראש של בני האדם, יש מראה מעודן יותר. אתה יכול לשים סיכות ולהחזיק פאות בקלות. קל מאוד ונוח לשימוש, נהדר לייצור פאות, תיקון ייצור פאות, סטיילינג ותצוגה. חומרי חילונות גבוהים : החלק החיצוני של ראש חסימת בד הפקק עשוי מבד באיכות גבוהה, והפנים עשויים פקק, שהוא ועמיד. אתה יכול בקלות למקם את הסיכות ולתקן את הפאה. עם חורי הר ניתן להתקין אותו על הר הפאה. גודל : ראש בובה הפאה מעוצב על פי צורת הראש האנושי, וההיקף הוא 22, המתאים לרוב הפאות. עקב מדידה ידנית, אנא אפשר סובלנות בגודל 0. תכונות : הבסיס המשודרג יציב יותר והקצוות חלקים יותר. ראש הבובה מיועד למעצב שיער או סלון, וניתן להשתמש בו להכנת פאות ומניחים. כמו כן, מתאים מאוד לתרגול בבית, תוכלו בקלות למקם סיכות ולתקן את הפאה. בנוסף, ניתן למקם אוזניות וכובעים. התקנת ראש : לבסיס ראש הפאה יש חורי הרכבה (קוטר של כ -1 אינץ ') התואמים את רוב דוכני הפאה או החצובות בשוק. עיצוב מקצועי : ראש חסימת בד מעוצב באופן מקצועי על פי צורת הראש של בני האדם, יש מראה מעודן יותר. אתה יכול לשים סיכות ולהחזיק פאות בקלות. קל מאוד ונוח לשימוש, נהדר לייצור פאות, תיקון ייצור פאות, סטיילינג ותצוגה. תיאור ראש הבד מתאים מאוד לאימוני פאות. ראש בובה זה מתאים לרוב ראש הפאה עומד בשוק, אז אל תדאג לאי התאמה.