כל חגורת טיפול באור אדום, 2 ב 1 LED אדום ואינפרא אדום טיפול אור גמיש כרית לבישה 5 הגדרת הילוכים וטיימר לברך בברך גוף ברך.
  • חדש

כל חגורת טיפול באור אדום, 2 ב 1 LED אדום ואינפרא אדום טיפול אור גמיש כרית לבישה 5 הגדרת הילוכים וטיימר לברך בברך גוף ברך.

ILS 0.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

הרירית עשויה מבד צלילה רך/ נוח (חומרי מים נגד מים) אפילו עם זיעה, עדיין ניתן להשתמש בו כרגיל לא רק יכול לשמש לכל בן משפחה, אלא גם לכלב החבר הטוב שלך או לבעלי חיים אחרים. זו המתנה המהורהרת ביותר למשפחה ולהורים, ומביאה להם בריאות. ✅ פלאש בהירות הוא מצב הדופק. הדופק מתממש באמצעות גירוי הבזק בהירות, הוא יכול להגיע לשכבת השריר לעומק יותר, להפוך את הגוף למצב מהיר ופעיל כדי להגביר את אנרגיית החום. ☀ 【שדרוג 2 בשילוב 1 חגורת טיפול באור אדום】 עיצוב חגורת הטיפול באור אדום משודרג באור אדום, מאמצת את טכנולוגיית התאורה האחרונה, משלבת שני שבבי אור אדום של 660 ננומטר ואור אינפרא אדום 850 ננומטר בנורה אחת, בסך הכל 126 אדום 660nm & ליד -נורות LED של 850 ננומטר, מה שהופך את חגורת הטיפול האור הכפול הזה לקלה מרוכזת ויעילה יותר מעייפות וכאב. ☀ 【5 הגדרת הילוכים וטיימר】 L1-L5 5 התאמת בהירות, ניתן להוסיף מצב דופק לכל הילוך, 2 הילוכים מצב דופק : מיקרו פלאש .