מתלי מגבת ZDW, מעקה מגבת מכסף, כל מחזיק מגבות הברונזה עם מדף מגבת שורה כפולה לחדר אמבטיה, רכוב על קיר
  • חדש

מתלי מגבת ZDW, מעקה מגבת מכסף, כל מחזיק מגבות הברונזה עם מדף מגבת שורה כפולה לחדר אמבטיה, רכוב על קיר

ILS 84.80

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מתלה מגבות פשוט עיצוב-אחד-אחד, אין צורך במכלול משטח תהליך אלקטרוני-משטח מרשים, רגשות מגע נוחים. נבנה באיכות גבוהה מכל ברונזה מוצקה, כוונה ואריכות חיים במזג אוויר רטוב. קל להתקנה וקל לניקוי קל לניקוי גרסאות 2 שכבות. שומרי שטח-מתלה מגבות רכוב קיר זה לא רק מאחסן ומייבש את המגבות שלך, אלא הוסף תחושה מודרנית לחדר האמבטיה שלך. מתלה מגבות פשוט עיצוב-אחד-אחד, אין צורך במכלול. משטח תהליך אלקטרוני-משטח מרשים, רגשות מגע נוחים. נבנה באיכות גבוהה מכל ברונזה מוצקה, כוונה ואריכות חיים במזג אוויר רטוב. קל להתקנה וקל לניקוי קל לניקוי גרסאות 2 שכבות. שומרי שטח-מתלה מגבות רכוב קיר זה לא רק מאחסן ומייבש את המגבות שלך, אלא הוסף תחושה מודרנית לחדר האמבטיה שלך. ברוך הבא לחנות שלי! מתלה מגבות נירוסטה פשוט ויפה זה שמשתלב עם סגנון מודרני הוא עוזר טוב לחיים הביתיים שלך. ניתן להתקין אותו בחדר האמבטיה, במטבח, במרפסת, כך שתוכלו בקלות למקם את המגבת שלכם, מגבת רחצה! מארגן מדף מקלחת רכוב על קיר הוא אידיאלי לאחסון ולייבש את עמדות המתכת של המגבות שלך, עיצוב חובה כבד, מוסיפים תחושה מודרנית שלך שטח אמבטיה הפאנלים של השמירה על פיטוריון : חומר : כל ברונזקולור : Sliverstyle : 50 ס"מ, 60 ס"מ משטח טיפול : שיטת התקנת ציפוי : משקל רכוב : 1 ק"ג כלול : 1x מגבות (לא כלול תפקיד תצוגה אחר) הערה : מדידה ידנית, גודל מוצר ואובייקט פיזי עשוי להיות בעל מגבות 1x (לא כלול תפקיד תצוגה אחר) הערה : מדוד ידני, גודל מוצר ואובייקט פיזי יכול להיות בעל מגבות פיזיות (גודל מוצר, גודל פיזי). שגיאה של 1 ~ 2 ס"מ מוצרים נלקחים בעין, אך בשל ההבדל של ציוד, זווית צילום ורזולוציית מחשב, האובייקטים והתמונות שהתקבלו עשויים להיות שירותים שונים של מכירות : אם יש לך שאלות לגבי מוצר זה, אנא אל תהסס ליצור קשר איתנו. המטרה שלנו היא לספק לך ערך מוחלט וסיפוק. אנו נמשיך להציג מוצרים חדשים, אז הישאר מעודכן.

Material:
All Bronze
Color:
Sliver
Style:
50Cm,60Cm
Surface Treatment:
Plating
Installation Method:
Wall-Mounted
Weight:
1Kg
Package Included:
1X Towel Rack (Not Included Other Display Product):
Note:
Manual Measurement,Product Size and Physical Object May Have an Error of 1~2Cm:
the Products Are Taken in Kind,But Due to the Difference Of,Equipment,Shooting Angle and Computer Resolution,The Received Objects and Photos May Be Different:
After-Sales Service:
If You Have Any Questions About This Product, Please Feel Free to Contact Us. Our Goal is to Provide You with Absolute Value and Satisfaction. We Will Continue to Introduce New Products, So Stay Tuned. :