מראת איפור מראת איפור, שולחן עבודה מראה אירופאי מראה פשוט מוצק עץ הלבשה מראה נייד עץ שולחן עבודה מראה יופי מראה איפור מראה עם
  • חדש

מראת איפור מראת איפור, שולחן עבודה מראה אירופאי מראה פשוט מוצק עץ הלבשה מראה נייד עץ שולחן עבודה מראה יופי מראה איפור מראה עם

ILS 0.67

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

הם אידיאליים לכולם להתאפר, להרכיב עדשות מגע ולצבוט גבות, גילוח, עיצוב שיער, טיפוח פנים או מריחת מסקרה * איפור מראה זה איפור מראה הוא נייד, נייד, קל משקל, קל לניקוי, נסיעות ידידותי-. אנו מבטיחים כי אתה אוהב זה מראה. * עץ מלא, מרקם עדין, תרסיס צבע ידידותי לסביבה, מלא של לחות. * בהבחנה גבוהה מראה, צף מראה טכנולוגיה הוא הדמיה, קשה וחלק. * מראה 360 סיבוב, שני הצדדים של מו ני טוויסט מתכוונן מתכוונן, נוח ומעשי. יפה מראה יכול לשמש לקישוט ואיפור וגם יכול כמו צילום רקע.מוצר תיאור * גודל : גדול מוצר תיאור * נהדר באיכות משלוח עומד מראה אידיאלי עבור גילוח או החלת איפור. באופן מלא מתכוונן לעמדה כדי להבטיח את הטוב ביותר האפשרי השתקפות בכל תנאי תאורהמפרט : איפור מראה סוג : שולחן עבודה חד צדדי מראהגודל קטן : 17* 21 סנטימטריםגודל גדול : 20.5* 31 סנטימטריםמסגרת חומר : עץמראה חומר : כסףאם עם אורות : אין אורותסגנון : אירופאי סגנוןשטח ישים : חדר הלבשה,חדר אמבטיה, גלימהסוג מוצר : אישי לשטוף,נקי,טיפולספק : 1* איפור מראה1 *ידני אם יש לך שאלות על מוצר זה, אנא פנה אלינו ואנחנו נענה לך בתוך 24 שעות.אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש בעיה כאשר אתהאת מגדלת איפור מראה ואנו נחזור אליך בתוך 24 שעות.

Make- up mirror type:
desktop single- sided mirrorSmall size
If you have any questions about this product, please contact us and we will reply you within 24 hours. Buy with confidence.:
Please feel free to contact us if there any issue when youthe magnifying makeup mirror and we will get back to you within 24 hours. :