מכונת סיוע לשינה זרם מיקרו, מעסה כף יד מכשיר שינה חכמה מיקרו -זרם לדיכאון חרדת נדודי שינה
  • חדש

מכונת סיוע לשינה זרם מיקרו, מעסה כף יד מכשיר שינה חכמה מיקרו -זרם לדיכאון חרדת נדודי שינה

ILS 10.18

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

טוב לשינה : מכשיר עזרה לשינה ממריץ משדרים נוירו בקליפת המוח על ידי זרם מיקרו, מווסת את מצב הרוח ומקדם שינה, משפר את ההתלהבות של המחקר והעבודה סיוע שינה יכול לא רק לשפר את איכות השינה, אלא גם להקל על העייפות והכאב של כף היד, נוח לשימוש. פונקציית זרם מיקרו : מיקרו -זרם יכול לשפר את הגלים החשמליים במוח, להגביר את הפרשת הנוירוטרנסמיטר, תפקוד גופני טהור, לעזור להירדם במהירות ולקבל שינה בריאה וטובה יותר. מתאים לחרדה : מכשיר שינה כף יד הוא קל משקל, בגודל קטן, קל לביצוע. מתאים לחולים עם נדודי שינה חמורים וחרדה. פונקציה : החזק את עזר השינה בעדינות, וזרם המיקרו מועבר למוח דרך נקודת לוגואן בכף היד כדי לקבל השפעה מרגיעה ומרגיעה, כך שתוכל להירדם בריא. חומר ABS : מכשיר סיוע בשינה ירוקה בנוי עם חומר ABS, הוא יציב ועמיד, עמיד שבור וניתן להשתמש בו במשך זמן רב. מפרט : סוג פריט : מכונת סיוע לשינה חומר : ABS סוג סוללה : סוללת ליתיום יון (מובנה) קיבולת סוללה : 200m Ah גודל מוצר : בערך. 60 x 40 x 37 מ"מ / 2.5 אינץ 'היעילות של 3 המצבים : מצב מרגיע : ביטול עייפות כף היד וכאב, וסחף עייפות. מצב פעיל : שפר את ההתלהבות של הלימוד והעבודה, ועודד כשאתה ישנוני. מצב הרפיה : שפר את מהירות השינה ואת איכות השינה. הילוך מהיר : 1-9. טען את המוצר באופן מלא. אתה יכול להרטיב את כף היד כראוי במים, כך שטבעות אינדוקציה חיוביות וגם שליליות פנות אל כף היד, לחץ ארוך על המקש ON כדי להתחיל, ואז ברירת המחדל היא להירגע, אור המחוון הכחול בהיר ארוך, המשתמש יכול בחר את ציוד החוזק המתאים דרך המקש +, - סך הכל 9, ברירת המחדל של האתחול 1), לחץ על הקצר על המפתח, מצב מצב, מצב להירגע, מצב פעיל, מצב מרגיע, הרגע + מצב מרגיע, פעיל + מרגיע מצב, הרגע + פעיל + מתג מצב מרגיע בתורו, ואור המחוון הכחול משתנה עם שינוי המצב. הערה : כאשר המצב משתנה, הכוח חוזר אוטומטית להילוך אחד. למוצר זה יש פונקציה של תזמון. זמן העבודה המוגדר כברירת מחדל הוא 15 דקות. לאחר השימוש, הכניסו את המוצר במקום יבש וקריר. (כאשר LED הכחול מעומע או שאתה לא יכול להרגיש את הגירוי הברור על ידי לחיצה על כפתור +, פירוש הדבר שהסוללה נמוכה.

Item Type:
Sleep aid machine
Material:
ABS
Battery Type:
Lithium ion battery(built in)
Battery Capacity:
200mAh
Product Size:
Approx. 60 x 40 x 37mm / 2.4 x 1.6 x 1.5in
The Efficacy Of The 3 Modes:
Soothing Mode:
Eliminate palm fatigue and pain, and sweep away fatigue.
Active Mode:
Improve the enthusiasm of study and work, and cheer up when you are sleepy.
Relaxation Mode:
Improve sleep speed and sleep quality.
Speed Gear:
1-9.
How To Use:
1. Charge the product fully.:
2. You can properly wet the palm with water, so that both positive and negative induction rings contact the palm, long press the on key to start, then the default is to relax mode, the blue indicator light is long bright, the user can select the appropriate strength gear through the +, - key (a total of 9, the boot default 1), short press the power, mode key, Mode to relax mode, active mode, soothing mode, relax + soothing mode, active + soothing mode, relax + active + soothing mode switch in turn, and the blue indicator light changes with the mode change. Note:
When the mode changes, the force automatically returns to 1 gear.
3. This product has the function of timing. The default working time is 15 minutes.:
4. After use, put the product in a dry and cool place. (When the blue LED is dimmed or you can't feel the obvious stimulation by pressing the + button, it means the battery is low. Please charge it in time.):
Package List:
1 x Handheld Sleep Aid Machine1 x USB Charging:
1 x English Manual: