צירי דלת נסתרים של Xuee צירים בלתי נראים צירים נסתרים סגסוגת אבץ 180 מעלות צירים
  • חדש

צירי דלת נסתרים של Xuee צירים בלתי נראים צירים נסתרים סגסוגת אבץ 180 מעלות צירים

ILS 1.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

צירי דלתות מוסתרים עשויים מחומר סגסוגת אבץ באיכות גבוהה, שיש לו פונקציות אנטי-רוסט ואנטי קורוזיה לפני הרכישה, אנא בדוק את גודל המוצר משמאל כדי לקנות את הגודל האידיאלי. ציר המארז של נירוסטה בן 180 מעלות עמיד מספיק לשימוש לטווח הארוך. מבנה הציר כולו יציב, עמיד אך לא רופף. באמצע ציר התחת נמצא גוש פלדה מגולגל קר עם מבנה יציב ומעבר יציב. בשימוש נרחב במלונות, מועדונים, מועדונים יוקרתיים, דלתות עץ, דלתות דלפק, דלפקי עגלות קלות או שולחנות ופרויקטים רבים של DIY. עשוי מחומרים פרימיום ומקבל את כל מדיניות שירות הלקוחות של ה- FBA. צירי דלתות מוסתרים עשויים מחומר סגסוגת אבץ באיכות גבוהה, שיש לו פונקציות אנטי-רוסט ואנטי קורוזיה. לפני הרכישה, אנא בדוק את גודל המוצר משמאל כדי לקנות את הגודל האידיאלי. ציר המארז של נירוסטה בן 180 מעלות עמיד מספיק לשימוש לטווח הארוך. מבנה הציר כולו יציב, עמיד אך לא רופף. באמצע ציר התחת נמצא גוש פלדה מגולגל קר עם מבנה יציב ומעבר יציב. בשימוש נרחב במלונות, מועדונים, מועדונים יוקרתיים, דלתות עץ, דלתות דלפק, דלפקי עגלות קלות או שולחנות ופרויקטים רבים של DIY. עשוי מחומרים פרימיום ומקבל את כל מדיניות שירות הלקוחות של ה- FBA. פונקציה : הציר המעובה והמחוזק משפר מאוד את העמידות. עיצוב מסלול הרים הפנימי יציב ושקט במהלך השימוש. כאשר זווית הפתיחה היא 180 מעלות, שתי הצלחות יכולות לחפוף. מפרט : בחירת צבע : חומר שחור : סגסוגת אבץ, CRS (פלדה מגולגלת קרה) גודל : , רוחב : 19 מ"מ, אורך : 95 מ"מ, אנא בדוק את גודל המוצר המוצג בתמונה לפני הקנייה. עומס : רשימת אריזה של 25 ק"ג : 2 *ציר 8 *בורג זווית פתיחה של 180 מעלות פלדה אל חלד ציר בלתי נראה בלתי נראה כבד דלת קיפול ציר בורג נרחב בשימוש נרחב בדלתות מתקפלות, שולחנות מתקפלים, מסכים, דלתות בלתי נראות וכו '. אם אינך מרוצה לחלוטין, אנא צור איתנו קשר מייד כדי לפתור בעיה זו. אנו יודעים שתתאהב בהם, אבל אם אתה לא אוהב אותם, אנא שלח הם החזירו החזר מלא. שביעות רצון לקוחות גבוהה : אנו מבטיחים לספק לך פיתרון משביע רצון. מכל סיבה שהיא, אם אינך מרוצה מהמוצרים שלנו, אתה יכול להחזיר אותם אלינו תוך 15 ימי עבודה לאחר קבלת הסחורה.

Color selection:
black
Material:
Zinc Alloy, CRS (Cold Rolled Steel)
Size:
, width
Load:
25KG
Packing list:
2 *Hinge:
8 *screw:
180 degree opening angle stainless steel invisible hinge heavy-duty folding door Screw hinge:
Widely used in folding doors, folding tables, screens, invisible doors, etc. :
If you are not completely satisfied, please contact us immediately to resolve this problem. We know you will fall in love with them, but if you don’t like them, please send They returned a full refund. :
High customer satisfaction:
We guarantee to provide you with a satisfactory solution. :
For any reason, if you are not satisfied with our products, you can return them to us Within 15 working days after receiving the goods. :