24 יחידות שקדים לחץ על ציפורניים קצר אורך צבעוני מערבולת מזויף ציפורניים עם דבק בלרינה ציפורניים אספקת אמנות מלא
  • חדש

24 יחידות שקדים לחץ על ציפורניים קצר אורך צבעוני מערבולת מזויף ציפורניים עם דבק בלרינה ציפורניים אספקת אמנות מלא

ILS 1.00

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

תכולת חבילה : 24 יחידות צבעוני מערבולת שווא ציפורניים וג ' לי דבק מדבקות (דבק ג ' לי לא מחזיק מעמד כל עוד דבק נוזלי, אבל יש לו את היתרון של הפיכת הציפורן המזויפת לשימוש חוזר. אז אני מציע בבקשה להשתמש מתאים דבק על פי תרחישים שונים). איכות חומר : אלה בלרינה קצר מזויף ציפורניים עשויים באיכות אקריליק חומר, שאינו רעיל ועדין לציפורניים שלך ועור, עמיד ולא קל להיות שרוט, נותנים לך נחמד מניקור ניסיון. קל לשימוש : לאחר זמירה וניקוי שלך טבעי ציפורניים, לבחור את הגדלים הנכונים של שלנו באיכות גבוהה ציפורניים ולהחיל שלנו נייל דבק קלטת על, ואז לחץ על הציפורניים שלך עבור 10 שניות. עכשיו יש לך ציפורניים חדשות ויפות!. אירועים שונים : אלה צבעוני נייל עיצובים יכול לגרום לך להתבלט במסיבות, תאריכים, חתונות, לנשפי, וחג המולד. זה יכול גם להיות נתון במתנה לאחותך, אשתו, משפחה, חברה. עוזר : אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנו נגיב לך בהקדם האפשרי ולעשות כמיטב יכולתנו כדי לפתור בעיות שלך. קטאבטר צבעוני מערבולת קווים לחץ על ציפורניים קצר אורך הם מתאים לכל חברים שרוצים ליצור יפה ציפורניים. מפרט : חבילה כולל : 24 יחידות קצר מזויף ציפורניים. צבע : כפי שמוצג בתמונה. שפשפו בעדינות את פרוסות הציפורן בעזרת מקל ציפורניים כדי להסיר את ציפורני השטח, שטפו ושמרו על הציפורניים נקיות ויבשות. בחר את הגודל המתאים ביותר לציפורניים שלך, קח כמות מתאימה של דבק או דבק ג ' לי בחינם בחלק הפנימי של לוחית הציפורן שנבחרה. לחץ על הציפורניים המזויפות על הציפורניים שלך והחזק אותן למשך 30 שניות. חתוך לפי הצורה והאורך של העיתונות על הציפורן שאתה רוצה. אם אתה צריך לאורך זמן רב יותר, דבק ציפורניים הוא הבחירה הטובה ביותר שלך. אם אתה רוצה להפחית את הנזק לציפורניים טבעיות, לשוניות ציפורניים היא הבחירה הטובה יותר שלך. נא לא לגעת במים בתוך שעות. אנא פולני ולנקות את נייל מיטת לפני להחיל. השרו את הציפורניים במים חמים וקילפו בעדינות את הציפורניים המודבקות מראש מהצד לאחר מספר דקות. להסיר את דבק מדבקת ולשמור את מזויף נייל טיפ לשימוש בפעם הבא. בבקשה לאפשר סטייה קלה בגודל המדידה.

Package include:
24 pcs short fake nails.
Color:
As shown in the picture.
How to use:
1. Gently rub the nail slices with a nail stick to remove the surface cuticles, rinse off and keep the nails clean and dry. :
2. Choose the size that best suits your nails, taking an appropriate amount of glue or free jelly glue on the inside of the selected nail plate. :
3. Press the false nails on your own nails and hold them for 30 seconds. :
4. Trim according to the shape and length of the press on nail you want. :
Note:
1. If you need a longer lasting, nail glue is your better choice. :
2. If you want to reduce the damage to natural nails, nail tabs is your better choice. :
3. Please do not touch water within two hours. :
4. Please polish and clean the nail bed before apply. :
How to remove:
1. Soak your nails in warm water and gently peel off the pre-glued nails from the side after a few minutes. :
2. Remove the glue sticker and keep the fake nail tip for next time use. :
Note:
1. Please allow a slight deviation in the measurement size. :
2. Please understand that the color of the item may be slightly different from the picture, due to different computer screen display. :
Last and most important:
Thank you for visiting and we hope you have a satisfying experience. :