קופסת חיסכון בכסף, צורת רכב משוריינת בנק פיג'י, תיבת חיסכון בכסף סיסמה, בנק פיג'י אלקטרוני, מתנה לרכב בנק
  • חדש

קופסת חיסכון בכסף, צורת רכב משוריינת בנק פיג'י, תיבת חיסכון בכסף סיסמה, בנק פיג'י אלקטרוני, מתנה לרכב בנק

ILS 34.09

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

חומר פלסטי : בנק חזיר משוריין זה עשוי מחומרים פלסטיים באיכות גבוהה, והוא נועד להיות בטוח, יציב, לא פגום בקלות וחיי שירות ארוכים כיצד לחסוך כסף : הכניסו את השטרות לפתיחת בנק החזירים, והוא יגלגל אוטומטית; יש עליו משבצת מטבע המשמשת לשים מטבעות ולחסוך כסף. שלדת רכב משוריינת : יש נורות אזהרה בחלקו העליון של השלדה של הרכב המשוריין, שיכול להבהב. לחץ על מקש "#" ועל הפנסים ידלקו. הגדרת סיסמא : שמור זה דורש הגנה על סיסמא 4 ספרות כדי לפתוח את השמירה (סיסמת ברירת המחדל היא 000), ותוכל להגדיר סיסמה חדשה כרצונו. מתנת ילדים מושלמת : בנק פיגי זה הוא יום הולדת מגניב או חג ההודיה לחג המולד ומתנות חג אחרות לילדים, כך שילדים יוכלו לפתח הרגלי ניהול כלכליים טובים. חומר פלסטי : בנק חזיר משוריין זה עשוי מחומרים פלסטיים באיכות גבוהה, והוא נועד להיות בטוח, יציב, לא פגום בקלות וחיי שירות ארוכים. כיצד לחסוך כסף : הכניסו את השטרות לפתיחת בנק החזירים, והוא יגלגל אוטומטית; יש עליו משבצת מטבע המשמשת לשים מטבעות ולחסוך כסף. שלדת רכב משוריינת : יש נורות אזהרה בחלקו העליון של השלדה של הרכב המשוריין, שיכול להבהב. לחץ על מקש "#" ועל הפנסים ידלקו. הגדרת סיסמא : שמור זה דורש הגנה על סיסמא 4 ספרות כדי לפתוח את השמירה (סיסמת ברירת המחדל היא 000), ותוכל להגדיר סיסמה חדשה כרצונו. מתנת ילדים מושלמת : בנק פיגי זה הוא יום הולדת מגניב או חג ההודיה לחג המולד ומתנות חג אחרות לילדים, כך שילדים יוכלו לפתח הרגלי ניהול כלכליים טובים. מפרט : סוג פריט : Piggy Bank Material : Plasticsize : בערך. 28x14x13 ס"מ / 11.1in פרמטרים של סוללה : 3 x סוללות ליתיום 1.2 וולט, 700m Ah (מובנה) USB : 5 ויניטיבית סיסמה : 0000 -unlock שיטת : זיהוי סיסמא, פלייב של טביעת אצבע : 9 פונקציית שירים : גליל אוטומטי, שחק סיפורים, זיהוי בעלי חיים לפי טביעת אצבע : 9 שירים תפקודים : גליל כסף, שחק סיפורים, Play, Play, Play, Play, Play Stories, Awh Lif Awh Lif Aways by Aways : 9 Songsfunctions : האזנה לצלילים, מעבר בין סיני לאנגלית, שטח גדול, רשימת מקרב אורות מכונית מגניבים : 1 x חזיר BANK2 X BANKNOTE1 מזויף X טעינה CASE2 X אביזר 1 X מדריך לאנגלית הערה : 1.

Item Type:
Piggy Bank
Material:
Plastic
Size:
Approx. 28x14x13cm / 11.0x5.5x5.1in
Battery Parameters:
3 x AA Lithium Batteries 1.2V, 700mAh (Built In)
USB:
5V
Initial Password:
0000
Unlock Method:
Password, Fingerprint
Music Playback:
9 Songs
Functions:
Auto Roll Money, Play Stories, Recognize Animals By Listening To Sounds, Switching Between Chinese And English, Large Space, Cool Car Lights
Package List:
1 x Piggy Bank2 x Fake Banknote1 x Charging Case2 x Accessory1 x English Manual
Note:
1. If you forget your password and remove the battery for more than 15 minutes, you can return to the default value.2. Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.