מגלשת מגירה בגודל 21 אינץ', הרחבה מלאה, מוסתרת, תת-הרכבה. 563ה5330ב עם 100 פאונד. משקל קיבולת ורך קרוב עבור 5/8 אינץ עבה מגירות.
  • חדש

מגלשת מגירה בגודל 21 אינץ', הרחבה מלאה, מוסתרת, תת-הרכבה. 563ה5330ב עם 100 פאונד. משקל קיבולת ורך קרוב עבור 5/8 אינץ עבה מגירות.

ILS 1.00

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

עוצב עבור עד 5/8 מגירה עובי נועד לתמוך עד 100 קילו של משקל. עבור ארונות ללא מסגרת : הנוכחי סט שקופיות יכול להיות מותקן בלוח (ללא מסגרת) ארונות בלבד. אופציונלי : אם אתה צריך להתקין אותו בפנים מסגרת (ממוסגר) אתה חייב לרכוש מתכת סוגריים דגם : 295. סוגריים אלה נמכרים בנפרד. כולל : 2-מגלשות בלום (דגם : 563ה5330ב, שמאל וימין), 2 - התקני נעילה עם התאמה מצד לצד (דגם : ט51.1901, שמאל וימין), סט ברגים. מספק גישה קלה למגירה עם מלא הארכת שקופיות. בניית תחתית מוסתרת מוסיפה יציבות ותמיכה. טכנולוגיות מוצר : טנדם : טכנולוגיית הטנדם של בלום היא שיאו של כל התכונות, החידושים ההנדסיים והיתרונות של משתמש הקצה שבלום פיתחה מאז הקמתה. בפעם הראשונה שאתה פותח וסוגר מגירה מאובזרת מלאה של בלום, תבין במהירות שטנדם היא מערכת רצים שאין דומה לה באיכות, בסגנון ובפעולת ריצה. סגירה עצמית : לחץ בעדינות על חזית הדלת כדי להפעיל את מנגנון הקפיץ המשולב. לאחר הפעלתם, השקופיות הללו יסגרו עבורכם את המגירה בתנועה חלקה אחת. בלומושן : טכנולוגיית הסגירה הרכה המוגנת בפטנט של בלום היא תקן תעשייתי, לאחר שמצאה את דרכה לבתים, למוסכים ולמשרדים של לקוחות בכל רחבי הארץ. העיצוב שלו הותאם לשימוש במגוון מערכות שקופיות צירים ומגירות שונות, מה שהופך אותו למערכת שתוכלו לסמוך עליה בכל יישום בביתכם. תכונות : הנוכחי סט יכול רק להיות מותקן ללא מסגרת ארונות. אם אתה צריך להתקין אותו ממוסגר (פנים מסגרת) ארונות אתה חייב לרכוש אחורי מתכת סוגריים דגם : 295. אלה נמכר בנפרד ולא כלול בקבוצה זו מיועד עד עובי 5/8 מגירות. נועד לתמוך עד 100 קילו של משקל. בניית תחתית מוסתרת מוסיפה יציבות ותמיכה. מספק גישה קלה למגירה עם מלא הארכת שקופיות. ניתוק המנוף מאפשר הסרה קלה של מערכת המגירה כולה. ניתן להתקין שקופיות בארונות פאנל (ללא מסגרת) או מסגרת פנים.