DXMRWJ איטום חותם חותם שעווה חרוזי שעווה חרוזי 100 יחידות לאוהבי DIY מתנה מתנה הזמנה לחתונה עטוף זהב סטמפר צבעוני
  • חדש

DXMRWJ איטום חותם חותם שעווה חרוזי שעווה חרוזי 100 יחידות לאוהבי DIY מתנה מתנה הזמנה לחתונה עטוף זהב סטמפר צבעוני

ILS 2.67

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

הם יכולים לשמש כהזמנות לחתונה, מכתבים, תיקים, DIY, ספרי ידיים וכו ' השתמשו בו בחותם האריזה. קישוט רטרו או מתנה יכולים להפוך את המתנה שלך למעודנת יותר. תוכלו לכסות את כרטיס חג המולד, והרומנטיקה של יום האהבה משמשת לכתיבת מכתבי אהבה!. שעווה וחותם אלגנטית זו מוסיפים מגע של ערך וקביעות למכתבים, מעטפות, תעודות ומסמכים. זה נראה קצת ישן, אבל הוא כל כך מקסים וישן. השתמש בעט הצבע כדי לצבוע ולהפוך את מטבעות הלכה ליפים, נוחים, רטרו ואלגנטיים, ומגדילים מייד את הציון בעת ​​מתנות. אלגנטיות רטרו, תוצרת עצמית, איטום שעוות מתנה, איטום שעווה סודי וכו ', מלא באווירה ספרותית רטרו, מלאה בסגנון ספרותי. הם יכולים לשמש כהזמנות לחתונה, מכתבים, תיקים, DIY, ספרי ידיים וכו '. השתמשו בו בחותם האריזה. קישוט רטרו או מתנה יכולים להפוך את המתנה שלך למעודנת יותר. תוכלו לכסות את כרטיס חג המולד, והרומנטיקה של יום האהבה משמשת לכתיבת מכתבי אהבה!. שעווה וחותם אלגנטית זו מוסיפים מגע של ערך וקביעות למכתבים, מעטפות, תעודות ומסמכים. זה נראה קצת ישן, אבל הוא כל כך מקסים וישן. השתמש בעט הצבע כדי לצבוע ולהפוך את מטבעות הלכה ליפים, נוחים, רטרו ואלגנטיים, ומגדילים מייד את הציון בעת ​​מתנות. אלגנטיות רטרו, תוצרת עצמית, איטום שעוות מתנה, איטום שעווה סודי וכו ', מלא באווירה ספרותית רטרו, מלאה בסגנון ספרותי. הם יכולים לשמש כהזמנות לחתונה, מכתבים, תיקים, DIY, ספרי ידיים וכו '. השתמש בו בחותם האריזה. קישוט רטרו או מתנה יכולים להפוך את המתנה שלך למעודנת יותר. תוכלו לכסות את כרטיס חג המולד, והרומנטיקה של יום האהבה משמשת לכתיבת מכתבי אהבה! 4. שעווה וחותם אלגנטית זו מוסיפים מגע של ערך וקביעות למכתבים, מעטפות, תעודות ומסמכים. זה נראה קצת ישן, אבל הוא כל כך מקסים וישן. אלגנטיות רטרו, תוצרת עצמית, איטום שעווה מתנה, איטום שעווה סודי וכו ', מלא באווירה ספרותית רטרו, מלאה בסגנון ספרותי . כדי להכין מטבעות לכה, אנא השתמש בנייר שחרור, אטום אותם והמתן כמה שניות, ואז ניתן להסיר אותם בקלות. מפרט : חומר : גודל שעווה : כפי שמוצג ב- Picture Usage : מיוחד לחותם חותם לכה : Dusk/Smoky Purple/Wisteria /לילך סגול/קרח סגול/חציל/סגול שחור/סגול אדום/ורוד הניתן לאירועים : 1.

Material:
wax
Size:
as shown in the picture
Usage:
special for seal of lacquer seal
Color:
Dusk/Smoky Purple/Wisteria/Lilac Purple/Ice Purple/Eggplant/Violet Black/Purple Red/Pink Purple
Applicable occasions:
1. Anti-counterfeiting in customs, security, banking, insurance, justice and other departments.:
2. High-grade handicrafts and gifts, stationery, daily necessities, craft gifts, invitations, and packaging.:
3. Sealing wax and special seal are used to avoid stealing important documents and private keepsakes, and to seal an object.:
4. Personal manual, hand account, literary DIY, dried flower gift packaging and so on.:
Usage tips:
1. prepare a pack of wax, a wax spoon and a candle or lighter:
2. Put 3-4 wax beads on the spoon and heat the spoon until the wax melts completely.:
3. Hold the spoon 1-2 inches above the surface so that its dumping position is slightly larger than your seal.:
4. Clean the head of the wax seal and press in the sealing wax. Let it stand for 10 seconds, then peel off its stamp g :