סלון תלת ממדי דקורטיבי ציור, פוסט מודרני אור יוקרה מופשט סגנון, בעבודת יד, מתכת מסגרת עם זכוכית קיר דקורטיבי ציור, כתום,35.
  • חדש

סלון תלת ממדי דקורטיבי ציור, פוסט מודרני אור יוקרה מופשט סגנון, בעבודת יד, מתכת מסגרת עם זכוכית קיר דקורטיבי ציור, כתום,35.

ILS 1.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

צבוע ביד מצע : אנו משתמשים מעודן בעבודת יד פרטים כדי להראות שלנו ייחודי טעם לחיים הקווים התלת מימדיים ממזגים אור ומרקם, והקווים המרחביים מצטלבים עם הקרקע, ומראים את מהות החיים המודרניים והפשוטים. קונספט עיצובי : ציור קישוט קיר מלבני זה נוטש יותר מדי קישוטים מסובכים, שומר על פרטים פשוטים ומדגים את אישיותו שלו. עיצוב הזכוכית מאפשר לציורים שלך לא להיות חלודים בזמן, ומשלב בחוכמה פרקטיות באמנות. הערה : כל של הציורים שלנו הוא בעבודת יד, לא להעתיק על פס הייצור. לכן, אין שני ציורים זהים לחלוטין, וייתכנו סטיות קלות. זה הערך של הציור שלנו. עבודות בעבודת יד עשוי להשאיר כמה עקבות של עבודת יד, או כמה פגמים קטנים, אבל זה לא ישפיע על כולל יופי ומרקם. נעבוד קשה יותר, נתייחס לכל אמון בתשומת לב, נעבוד קשה ונשאף לשלמות. תודה לך על ההבנה. בחירה אידיאלית : מושלם קיר קישוט למשפחה סלון, חדר שינה, מטבח, אמבטיה וחדר אוכל או משרד מלון מסעדה בר, כמו גם מתנה גדולה עבור החברים שלך, עמיתים או שותפים על חג ההודיה, חג האהבה, חג המולד וראש שנה. שביעות רצון להבטיח : אנו מספקים שירות לקוחות מקוון חינם. חנות יפנגף מבטיחה להשיב תוך 24 שעות. אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנחנו מוכנים לענות על השאלות שלך. ציור קיר הם יצירות האמנות המודרניות כדי להאיר את קירות הבית שלך, ולהירגע לך אחרי העבודה. זה בטוח לרתק בכל מקום שהוא תלוי. אנו מציעים מגוון שלם של נושאים שונים וסוג קיר תמונות, לספק את כל הצרכים שלך.את יפה דפוס גורם לך רגוע ומאושר, ויכול לשמש רוחני מזון כאשר אתה עייף. בחירת הציור הטובה ביותר לתלות בחדר השינה. עיר החלומות והתיירות יביאו לכם מוטיבציה ותשוקה גדולים יותר.אידיאלי מתנה : מתנה גדולה עבור חברים או משפחה בחג, חתונה, חג המולד, חג האהבה, יום נישואים, יום אב, יום האם, יום הולדת.אנא למדוד את קיר במדויק ולוודא כדי לבחור את הגודל הנכון.חומר : עץ מלא סגנון : מודרני ופשוט תבנית : הפשטה גיאומטריתשיטת הרכבה : ממוסגרתפורמט תמונה : תלת מימדיחומר מסגרת : מתכתצבע : כתום, כחול, ירוקמידות : 24 על 35.6 על 39 אינץ', 31.5 על 47 אינץ', 35.