מתקן סבון נטול חומר ניקוי נטול אגרוף לבקבוק עיתונות למטבח כיור מטבח מתקן סבון , פשוט ונדיב, מתאים למקומות רבים למתקן נוזלי.
  • חדש

מתקן סבון נטול חומר ניקוי נטול אגרוף לבקבוק עיתונות למטבח כיור מטבח מתקן סבון , פשוט ונדיב, מתאים למקומות רבים למתקן נוזלי.

ILS 57.50

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

יכול להיות בכל השיש, האמבטיה, המטבח או המשרד השתמש בו כקישוט כדי להדגים גם את הטעם הייחודי שלך. קיבולת גדולה בגודל קטן, שימוש ארוך טווח בפחות החלפה. ראש המשאבה האיכותי נבדק בקפדנות, אין לו דליפה והוא פשוט ומהיר להתקנה. עיצוב מודרני ופשוט יוסיף טעם אומנותי לשירותים ולמטבח. מתקן סבון רכוב על קיר יכול לחסוך מאוד את החלל ולהימנע מבקבוקי המונים הכובשים את השולחן. יכול להיות בכל השיש, האמבטיה, המטבח או המשרד. השתמש בו כקישוט כדי להדגים גם את הטעם הייחודי שלך. קיבולת גדולה בגודל קטן, שימוש ארוך טווח בפחות החלפה. ראש המשאבה האיכותי נבדק בקפדנות, אין לו דליפה והוא פשוט ומהיר להתקנה. עיצוב מודרני ופשוט יוסיף טעם אומנותי לשירותים ולמטבח. מתקן סבון רכוב על קיר יכול לחסוך מאוד את החלל ולהימנע מבקבוקי המונים הכובשים את השולחן. מתקן סבון משלים את ביתכם, עיצוב המטבח והאמבטיה, בין אם שיק עלוב, בית חווה, לופט תעשייתי או אולטרה-מודרני. אנא בדוק את הגודל והצבע לפני הקנייה . פרט למתקן הסבון הידני המוצג בתמונה, לא כלולים פריטים אחרים . שימו לב כי צגים שונים עלולים לגרום להבדלי צבע קלים, אנא הבינו . עקב מדידה ידנית, תתרחש כמות קטנה של שגיאה. אנא עיין במוצר בפועל, תודה . בחנות שלנו יש הרבה סגנונות וצבעים, אתה יכול לבדוק את זה בחנות שלי . בברכה את השיתוף והמשוב שלך כדי שנוכל לספק לך מוצרים ושירותים טובים יותר.