AO ALI ניצחון קופסת ארוחת צהריים לשימוש חוזר, תיקי ארוחת צהריים מבודדים לנשים ילדות ילדות תיקי צהריים קטנים תיק קירור תרמי.
  • חדש

AO ALI ניצחון קופסת ארוחת צהריים לשימוש חוזר, תיקי ארוחת צהריים מבודדים לנשים ילדות ילדות תיקי צהריים קטנים תיק קירור תרמי.

ILS 19.00

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

קיבולת גדולה יותר : מימד תיק צהריים הוא גודל חיצוני : 89 אינץ '(L*W*H) אינץ' (L*W*H); משקל : 0. תיק צהריים מרווח יכול להתאים בקלות לכל החטיפים, המשקאות, הכריכים והפירות או הירקות שלך, אתה יכול לקחת את זה למשרד, לבית הספר, או לארוז חטיף בריא למשפחה שלך או שיהיה לך פיקניק יום ראשון מענג. חומר : שקית הקרח עשויה מחומר ניילון של נקודות פולקה באיכות גבוהה-סביבתית, שהוא קל לניקוי עמיד לכלוך. רירית שמן אלומיניום עמיד למים עמיד, אשר יכולה לשמור על טמפרטורת המזון. רוכסן מתכת באיכות גבוהה לא ישברו קל. ידית עבה להפחית את פגיעת המשקל תגרום לך לשאת אותה בנוחות יותר. תיק ארוחת צהריים אטום למים אטום למים : מצויד בטנה של שמן אלומיניום אטום למים אטום למים, רך, גס דליפה ומבודד, שקית צהריים של ליידי מצטיינת בשמירה על המשקאות שלך קרים או שמירה על ארוחת הצהריים שלך. תיק ארוחת הצהריים של Polka Dots גדול מספיק בכדי להתאים לשש חבילות סודה, או יותר מארוחת הצהריים של אדם אחד. מושלם תוך כדי תנועה : לתיק ארוחת הצהריים של דפוס החתול יש כיס רוכסן ראשי אחד כדי לשמור על אוכל ושתייה חמים או טרייה, 1 כלי שולחן או מקשים, קלפים, טלפונים וכן הלאה. קל מאוד לקחת לכל מקום כמו טיולי יום, עבודה, בית ספר, חוף וספורט. קל משקל זה נוח לשמש כתיק ארוחת הצהריים שלך, תיק פיקניק שקית קריר יותר, תיק שרוף או תיק קניות. תיק צהריים ממתקים מתוקים מתאים מאוד לנשים ליידי או לילדות קטנות. קיבולת גדולה יותר : מימד תיק צהריים הוא גודל חיצוני : 8.9 אינץ '(L*W*H) אינץ' (L*W*H); משקל : 0. תיק צהריים מרווח יכול להתאים בקלות לכל החטיפים, המשקאות, הכריכים והפירות או הירקות שלך, אתה יכול לקחת את זה למשרד, לבית הספר, או לארוז חטיף בריא למשפחה שלך או שיהיה לך פיקניק יום ראשון מענג. חומר : שקית הקרח עשויה מחומר ניילון של נקודות פולקה באיכות גבוהה-סביבתית, שהוא קל לניקוי עמיד לכלוך. רירית שמן אלומיניום עמיד למים עמיד, אשר יכולה לשמור על טמפרטורת המזון. רוכסן מתכת באיכות גבוהה לא ישברו קל. ידית עבה להפחית את פגיעת המשקל תגרום לך לשאת אותה בנוחות יותר. תיק ארוחת צהריים אטום למים אטום למים : מצויד בטנה של שמן אלומיניום אטום למים אטום למים, רך, גס דליפה ומבודד, שקית צהריים של ליידי מצטיינת בשמירה על המשקאות שלך קרים או שמירה על ארוחת הצהריים שלך.