מתח מתח מתח, 40KA יישום רחב 420 וולט מכשיר מגן על הבית
  • חדש

מתח מתח מתח, 40KA יישום רחב 420 וולט מכשיר מגן על הבית

ILS 0.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

יישום נרחב : מתאים להגנה על מכשירי חשמל משקיים ומכשירי חשמל דומים מפני מתח יתר על המידה והחלפת מתח יתר הגנת מתח : משמשת בעיקר להגבלת משרעת המתח החולף, לספוג, לצרוך או לשחרר את זרם הזרם, כך שניתן להמיר את הרכיבים החשמליים המוגנים ממתח יתר למתחם יתר נמוך אחר במקרה של מתח יתר גבוה יותר. תגובה מהירה : במצב רגיל, המגן נמצא במצב של עמידות גבוהה. כאשר רשת החשמל מטפלת במתח המתח מתח בגלל שבץ או סיבות אחרות, מגן הזינוק יופעל במהירות בתוך ננו -שניות, ויכניס את מתח המתח לאדמה, ובכך יגן על הציוד החשמלי ברשת החשמל. עבודה יציבה : כאשר מתח הזרוע עובר דרך המגן ונעלם, המגן ישתנה שוב למצב התנגדות גבוהה, כדי לא להשפיע על הפעולה הרגילה של רשת הכוח. קל להתקנה : קומפקטי בגודל ובאור במשקל, מכשיר ההגנה על הזינוק תומך בהתקנת מסילה חשמלית של 35 מ"מ, שניתן לסיים תוך דקות. תגובה מהירה : במצב רגיל, המגן נמצא במצב של עמידות גבוהה. כאשר רשת החשמל מטפלת במתח המתח מתח בגלל שבץ או סיבות אחרות, מגן הזינוק יופעל במהירות בתוך ננו -שניות, ויכניס את מתח המתח לאדמה, ובכך יגן על הציוד החשמלי ברשת החשמל . עבודה יציבה : כאשר מתח הזרוע עובר דרך המגן ונעלם, המגן ישתנה שוב למצב התנגדות גבוהה, כדי לא להשפיע על הפעולה הרגילה של רשת הכוח . הגנת מתח : משמשת בעיקר להגבלת משרעת המתח החולף, לספוג, לצרוך או לשחרר את זרם הזרם, כך שניתן להמיר את הרכיבים החשמליים המוגנים ממתח יתר למתח נמוך אחר יתר על המידה במקרה של מתח יתר גבוה יותר. יישום רחב : מתאים להגנה על מכשירי חשמל דומים ומכשירים חשמליים מפני מתח יתר על המידה והחלפת מתח יתר . קל להתקנה : קומפקטי בגודל ובאור במשקל, מכשיר ההגנה על הזינוק תומך בהתקנת מסילה חשמלית של 35 מ"מ, שניתן לסיים תוך דקות. מפרט : סוג פריט : נחל מגן על חומר חומר : מחשב מעכב להבה. התקנה : מסילה חשמלית 35 מ"מ. UC : ~ 420 VIMAX : 40 KAIN : 20 KAUP : ≤2.0 KVWORKING טמפרטורה -40 ℃ ~ +80 ℃ כיצד להשתמש : 1. חוט החיבור יהיה החוט עם אותו קיבולת כמו או גדול יותר מקו החשמל, והאורך הכולל ישלט בטווח של 0. ככל שאורך החוט קצר יותר, כך ייטב.

Item Type:
Surge Protective Device
Material:
Flame retardant PC.
Installation:
35mm electrical rail.
Uc:
~420V
Imax:
40KA
In:
20KA
Up:
≤2.0KV
Working Environment Temperature -40℃ ~ +80℃:
How to Use:
1. The connecting wire shall be the wire with the same capacity as or larger than the power line, and the total length shall be controlled within 0.5m. The shorter the wire length, the better. :
2. Corresponding air switch or fuse must be connected in series at the front end of surge protector.:
3. The power must be disconnected during installation.:
4. SPD Fault Judgment:
A. The indicator window of the module is green, which means normal. When the indicator window turns red after the module is deteriorated, it must be replaced in time.:
B. The surge :