Action Mount® רתמת חזה חכמה לבישה עם הרכבה כבדה מהדק טלפון. הקלט וידאו עם טלפון, או מצלמת ספורט. אחיזה הדוקה. לא להחליק.
  • חדש

Action Mount® רתמת חזה חכמה לבישה עם הרכבה כבדה מהדק טלפון. הקלט וידאו עם טלפון, או מצלמת ספורט. אחיזה הדוקה. לא להחליק.

ILS 23.99

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

לביש : הקלט צילומי POV עם הסמארטפון שלך, או השתמש ברתמת החזה עם מצלמת Go Pro הרכבה על נעילה צמודה זו יכולה לעבוד עם כל הטלפונים החכמים, ניתן להשתמש בהם עם מארז עבה, או מארז אטום למים. עיצוב חזק : קל להפעלה, פשוט פתח את הרכבה על הטלפון והכניס את הטלפון שלך, ואז הברג את ההר סגור עד שהוא נחמד ויתוח על המכשיר שלך ואתה מוכן לצלם. לא משנה מה דגם הטלפון/גודל שלך, מוצר זה יתאים. מתכוונן : רתמת החזה מתכווננת כך שיתאימו לרוב הגדלים. הר טלפון מתכת כולל אחיזות גומי כדי לספק אחיזה מאובטחת בטלפון שלך כך שהוא יישאר במקום. העיצוב הייחודי מעניק לך אחיזה חזקה מאוד ומאפשר לך עדיין להציג את המסך. תואם ל- Go Pro : ניתן להשתמש בהר החזה הזה גם לצורך חיבור מצלמת ה- Go Pro בשחרור מהיר. נסה את הר החזה והרכבה של Cellfy לצילום וידאו בחינם ידיים עם מכשיר ה- HD שבבעלותך כבר. זה נוטה לתפוס כל זווית תצוגה שתבחרו. מה אתה מקבל : עם הרכישה אתה מקבל 2x j-hook, בורג אגודל, רתמת חזה, מתאם בורג 2x ומר סמארטפון הנעילה הדוקה. לביש : הקלט צילומי POV עם הסמארטפון שלך, או השתמש ברתמת החזה עם מצלמת Go Pro. הרכבה על נעילה צמודה זו יכולה לעבוד עם כל הטלפונים החכמים, ניתן להשתמש בהם עם מארז עבה, או מארז אטום למים. עיצוב חזק : קל להפעלה, פשוט פתח את הרכבה על הטלפון והכניס את הטלפון שלך, ואז הברג את ההר סגור עד שהוא נחמד ויתוח על המכשיר שלך ואתה מוכן לצלם. לא משנה מה דגם הטלפון/גודל שלך, מוצר זה יתאים. מתכוונן : רתמת החזה מתכווננת כך שיתאימו לרוב הגדלים. הר טלפון מתכת כולל אחיזות גומי כדי לספק אחיזה מאובטחת בטלפון שלך כך שהוא יישאר במקום. העיצוב הייחודי מעניק לך אחיזה חזקה מאוד ומאפשר לך עדיין להציג את המסך. תואם ל- Go Pro : ניתן להשתמש בהר החזה הזה גם לצורך חיבור מצלמת ה- Go Pro בשחרור מהיר. נסה את הר החזה והרכבה של Cellfy לצילום וידאו בחינם ידיים עם מכשיר ה- HD שבבעלותך כבר. זה נוטה לתפוס כל זווית תצוגה שתבחרו. מה אתה מקבל : עם הרכישה אתה מקבל 2x j-hook, בורג אגודל, רתמת חזה, מתאם בורג 2x ומר סמארטפון הנעילה הדוקה. אל תסתכן בטלפון שלך נופל מההר בזמן הקלטת וידאו של אקשן.