מדבקת קעקוע זמנית של דונהו אנג'ו בודהה רופר, מדבקת קעקוע זמנית גדולה של זרוע חצי זרוע חצי זרוע חזה מדבקה לגוף לגברים נשים.
  • חדש

מדבקת קעקוע זמנית של דונהו אנג'ו בודהה רופר, מדבקת קעקוע זמנית גדולה של זרוע חצי זרוע חצי זרוע חזה מדבקה לגוף לגברים נשים.

ILS 1.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

15 גיליונות גדולים, ריאליסטיים מתאים לחזה, זרוע, גב ורגל. קונוטציה של קעקועים : אומץ, צדק, אחריות. מתאים לדבוק בכל חלקי הגוף. משך הזמן הוא 2-7 ימים (תלוי בחיכוך, שמן עור ומספר הכביסה). קל להדביק או לשטוף. הסר את הסרט, הדביק אותו על אזור ההדבקה, יש למרוח אותו במים ולחץ עליו כ 20 שניות. הסר אותו עם שמן תינוקות או אלכוהול רפואי. מתאים למסיבות מסיבות חיצוניות לשחק. מתאים לגברים, נשים וילדים בוגרים. 15 גיליונות גדולים, ריאליסטיים. מתאים לחזה, זרוע, גב ורגל. קונוטציה של קעקועים : אומץ, צדק, אחריות. מתאים לדבוק בכל חלקי הגוף. משך הזמן הוא 2-7 ימים (תלוי בחיכוך, שמן עור ומספר הכביסה). קל להדביק או לשטוף. הסר את הסרט, הדביק אותו על אזור ההדבקה, יש למרוח אותו במים ולחץ עליו כ 20 שניות. הסר אותו עם שמן תינוקות או אלכוהול רפואי. מתאים למסיבות מסיבות חיצוניות לשחק. מתאים לגברים, נשים וילדים בוגרים. בחברה המודרנית, קעקועים לא רק מייצגים מזונות רגשיים, אלא גם מראים אופנה. קעקועים הם סמל ליופי, מסתורין, סקסיות וקסם. למוצר זה יש מגוון של דפוסים, המבטאים סוג של נחישות להעז להיאבק, להתגבר על קשיים ולבסוף לנצח. באמצעות אישור צעצועי CPC לילדים בארה"ב, איתור SGS של אלרגנים מסרטנים, רישום ה- FDA של קוסמטיקה. מוצר זה אינו מתאים לילדים מתחת לגיל 3. גודל המוצר גדול, מומלץ לעזור לאחרים בעת ההדבקה כדי למנוע את המיקום של התבנית. בעת ניקוי, החל אלכוהול רפואי או שמן תינוקות, עמדו במשך 2 דקות ונגבו.