מברשות צבע Wenlii מברשת צבע אקריליק ערכת מברשת צבע אמנות לבד אספקת צבעי מים עם פלטות צבע עם פלטות צבע
  • חדש

מברשות צבע Wenlii מברשת צבע אקריליק ערכת מברשת צבע אמנות לבד אספקת צבעי מים עם פלטות צבע עם פלטות צבע

ILS 1.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

יש סרט מגן בצד של המוצר למוצר, אתה יכול להשיג פלטת צבעים צלולה לאחר שקלף את סרט המגן על הכריכה, לא משנה מאיזו זווית, הצבע ברור כדי לעורר את ההשראה של הציור מזרן הצבע ומברשת הצבע מושלמים כדי לקבל שליטה טובה יותר על פרטים זעירים לציור שונה. גודל נהדר לערבוב מספר צבעים בבת אחת. חורי אגודל עם קצוות מעוגלים להחזקה בנוחות. קל לנקות את לוח החומרים הזה בין אם הצבע יבש או רטוב, נמנעת הבעיה הקשה של ניקוי פיגמנט. לוח הצבע האקרילי הזה מתאים לשימוש ימני ושמאלי. יש סרט מגן בצד של המוצר למוצר, אתה יכול להשיג פלטת פלטה צלולה לאחר קילוף את סרט המגן על הכריכה, לא משנה מאיזו זווית, הצבע ברור כדי לעורר את ההשראה של הציור. הצבע סט מברשות מזרן ומברשות צבע מושלמות כדי לקבל שליטה טובה יותר על פרטים זעירים לציור שונה. גודל נהדר לערבוב מספר צבעים בבת אחת. חורי אגודל עם קצוות מעוגלים להחזקה בנוחות. לוח חומרים זה קל לניקוי בין אם הצבע יבש או רטוב, הבעיה הקשה של ניקוי פיגמנט נמנעת. לוח הצבע האקרילי הזה מתאים לשימוש ימני ושמאל : צבע : Bluematerial : Acrylic+Nylon+Woodsize : 20x30cmpackage inge בבחירת מברשות ועומדת בדרישות של אנשי מקצוע לציור למברשות.

Colour:
blue
Material:
acrylic+nylon+wood
Size:
20x30cm
Package Include:
1*Painting materials:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
which solves the problem of beginners in choosing brushes and meets the requirements of painting professionals for brushes. :