סט סטודיו של האוס דקורט של 24 שקיות מתנה לחג המולד חגיגיות - שקיות קראפט עם ידיות ו -24 יריעות רקמות גדולות לעטיפת חג המולד.
  • חדש

סט סטודיו של האוס דקורט של 24 שקיות מתנה לחג המולד חגיגיות - שקיות קראפט עם ידיות ו -24 יריעות רקמות גדולות לעטיפת חג המולד.

ILS 11.99

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

תיקים של חג המולד של חג המולד שהופכים למזכרות : השנה, עוטפים את המתנות שלהם בשקיות עטיפה של חג המולד שמרגישות כמו חלק מהמתנה עם תיק חג המולד הבינוני הזה שנקבע על ידי האוס קולקציית עטיפת חג המולד של קראפט-Y זו כוללת 8 מעולם לא נראו לפני עיצובים עם 24 יריעות רקמות אדומות וירוקות. לא להתבלבל עם שקיות נייר חג המולד רופפות. שקיות עטיפה לחג המולד הללו הן שקיות חומות של 150 ג'יגה -חום עם ידיות - מחוזקות בנייר גיבוי עבה ודבק תעשייתי. במילים אחרות, הם מרגישים כמו מגוון תיקי העטיפה לחג המולד שחיפשתם, לא שקיות מכולת!. מחזיק עד 10 קילוגרמים של מנות! כל תיק הוא 9 "גבוה, 7" רוחב ונמתח מעבר ל -4 "כדי להיות ממולא בהפתעות מהנות עד 10 קילוגרמים! תלוי במתנה שאתה נותן - אתה יכול לקרוא להם שקיות נייר בינוניות או קטנות. למדוד את המתנה שלך עכשיו ובדוק אם איך שקיות העטיפה של חג המולד שלנו מתאימות! נייר טישו תמיד מתענג! קבוצה זו של שקיות נייר חומות עם ידיות מגיעה עם 24 יריעות של אור ונוצות של נייר טישו! 12 X אדום ו -12 X ירוק. כל סדין הוא 20x15 ", אז עבור התיקים במערך נייר העטיפה של חג המולד, זה גודל גדול במיוחד לכיסוי כל מתנה ואז כמה!. תיקים למתנות : שקיות המתנה שלך ארוזות בקפידה כדי להימנע מפינות כפופות ואטומות בעזרת ההחזר או אחריות החלפה שלנו. בין אם אתם מחפשים להרשים מישהו עם המתנה שלכם, או פשוט בגלל שהם אוהבים לאסוף שקיות מתנה, לתת להם מתנה בתיק מתנה בהשראה, מסטודיו של האוס דקור. תיקים של חג המולד של חג המולד שהופכים למזכרות : השנה, עוטפים את המתנות שלהם בשקיות עטיפה של חג המולד שמרגישות כמו חלק מהמתנה עם תיק חג המולד הבינוני הזה שנקבע על ידי האוס. קולקציית עטיפת חג המולד של קראפט-Y זו כוללת 8 מעולם לא נראו לפני עיצובים עם 24 יריעות רקמות אדומות וירוקות. לא להתבלבל עם שקיות נייר חג המולד רופפות. שקיות עטיפה לחג המולד הללו הן שקיות חומות של 150 ג'יגה -חום עם ידיות - מחוזקות בנייר גיבוי עבה ודבק תעשייתי. במילים אחרות, הם מרגישים כמו מגוון תיקי העטיפה לחג המולד שחיפשתם, לא שקיות מכולת!. מחזיק עד 10 קילוגרמים של מנות! כל תיק הוא 9 "גבוה, 7" רוחב ונמתח מעבר ל -4 "כדי להיות ממולא בהפתעות מהנות עד 10 קילוגרמים! תלוי במתנה שאתה נותן - אתה יכול לקרוא להם שקיות נייר בינוניות או קטנות.