כרית זיכרון של שנגוי כרית בצורת U יכולה להכיל לוגו כרית בצורת U
  • חדש

כרית זיכרון של שנגוי כרית בצורת U יכולה להכיל לוגו כרית בצורת U

ILS 1.00

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

כותנה העיצוב המעגלי הקלאסי מתאים באופן טבעי לעקומת הצוואר ומקל על לחץ עמוד השדרה צוואר הרחם. כריות מתאימות ליישומים ניידים חיצוניים כמו מטוסים, רכבות ומכוניות, והם מתאימים גם להפסקות צהריים משרדיות. בד זה ידידותי לעור ואין לו ריח. עיצוב קל משקל, רך, נוח וקל לנסוע ללא נטל. ארגונומיה דבורה, כותנה זיכרון משחררת לחץ, בד בד מגנט מיוחד, אבזם אופנה של טכנולוגיה, נוח וידידותי לעור. העיצוב המעגלי הקלאסי מתאים באופן טבעי לעקומת הצוואר ומקל על לחץ עמוד השדרה צוואר הרחם. כריות מתאימות ליישומים ניידים חיצוניים כמו מטוסים, רכבות ומכוניות, והם מתאימים גם להפסקות צהריים משרדיות. בד זה ידידותי לעור ואין לו ריח. עיצוב קל משקל, רך, נוח וקל לנסוע ללא נטל. ארגונומיה דבורה, כותנה זיכרון משחררת לחץ, בד בד מגנט מיוחד, אבזם אופנה של טכנולוגיה, נוח וידידותי לעור. מפרט : שם : כרית בצורת U. חומר : פלנל + בד מגנט + כותנה זיכרון. משקל : בערך 320 גרם. *17 סמ"ק כלול : 1 *כרית בצורת U. דו להבדלים בין צגים שונים, התמונה עשויה לא לשקף את הצבע בפועל של הפרויקט. טרנסציה : 1 ס"מ = 10 מ"מ = 0. בגלל המדידה הידנית, אנא אפשר שגיאה של 1-3 סמ"ק. אם יש בעיה במוצר, אנא השאר הודעה לפני שתעניק לך משוב רע. תודה על ההבנה שלך. אם יש בעיה במוצר, אנא השאר הודעה לפני שתעניק לך משוב רע.

Name:
U-shaped pillow.
Material:
flannel + magnet cloth + memory cotton.
Weight:
about 320g.
Shape:
U shape.
Color:
6 colors.
Size:
about
Storage size:
14cm *14cm *17cm.
Package Included:
1 *U-shaped pillow.:
Due to the differences between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the project.:
Transition:
1cm = 10mm = 0.39inch.
Compare the detailed size with your size. Due to manual measurement, please allow an error of 1-3cm.:
If there is a problem with the product, please leave a message before giving you bad feedback. Thank you for your understanding.:
If there is a problem with the product, please leave a message before giving you bad feedback. Thank you for your understanding. :