כלי לתיקון A/C, ערכת אטם כלי תיקון A/C, כלי הסרת סליל A/C, כלי תיקון A/C, ערכת אטם כלי תיקון A/C
  • חדש

כלי לתיקון A/C, ערכת אטם כלי תיקון A/C, כלי הסרת סליל A/C, כלי תיקון A/C, ערכת אטם כלי תיקון A/C

ILS 34.99

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

¡¾ בית מזגן שסתום שסתום ליבת מסיר מזגנים, R410/R22 ליבת שסתום אוניברסלית, המשמשת לתיקון יציאת המילוי של היחידה החיצונית של המזגן או מערכות מזגן אחרות זה מתאים להחלפת ליבת שסתום הקירור דולף, והוא משמש לתחזוקה והחלפת צינור הפלואור. ¡¾SCOPE של יישום כלי תיקון מרכך, מתאים לתחזוקת צינור פלואוריד R410/R22/R134 A פלואוריד, או החלפת צינור קירור מתאימה אחרת. תיתן לך לדאוג למזגן שלך. מתאים ל R410/R22/R134 A שסתום צינור פלואור שסתום ליבה. ¡¾ הפרה את תיבת האחסון כלי תיקון A/C, לכל גודל כלי יש שטח משלו לקטיפה קלה, אחסון ונשיאה. זה גם מקל עליכם למצוא את הכלי בפעם הבאה, איכות טובה לא רק יכולה לספק ערבות בטוחה יותר לחייכם, אלא גם חומרים טובים יכולים להגדיל את חיי המוצר. כלי תיקון מעודן הגדר כלי מיזוג אוויר כלי אטם CO. זמני מרכך חלקים, זוהי קבוצה של כלי תחזוקה לכל הסיבוב, המתאימים לרוב הדגמים, המתאימים להחלפה ותחזוקה של מזגנים או מזגנים ביתיים, קובעים עמידה במפרטים סטנדרטיים ובעקבות בקפדנות על בקרת איכות המפעל סטנדרטים איכותיים של שחרור כדי להבטיח איכות טובה, בטוחה ומובטחת. ¡¾ כלי שסתום מיזוג אוויר ליבת שסתום מרכך, חיבורים מרובים יכולים להבטיח שום דליפת מים. ניתן להשתמש באטם הירוק לתיקון והחלפת האטם בשסתום הבטיחות בגז פלואור R410, או כדי להחליף את צינורות הקירור בגדלים מתאימים אחרים, ביצוע מעודן, מראה מסוגנן ונדיב. ¡¾ בית מזגן שסתום שסתום ליבת מסיר מזגנים, R410/R22 ליבת שסתום אוניברסלית, המשמשת לתיקון יציאת המילוי של היחידה החיצונית של המזגן או מערכות מזגן אחרות. זה מתאים להחלפת ליבת שסתום הקירור דולף, והוא משמש לתחזוקה והחלפת צינור הפלואור. ¡¾SCOPE של יישום כלי תיקון מרכך, מתאים לתחזוקת צינור פלואוריד R410/R22/R134 A פלואוריד, או החלפת צינור קירור מתאימה אחרת. תיתן לך לדאוג למזגן שלך. מתאים ל R410/R22/R134 A שסתום צינור פלואור שסתום ליבה. ¡¾ הפרה את תיבת האחסון כלי תיקון A/C, לכל גודל כלי יש שטח משלו לקטיפה קלה, אחסון ונשיאה. זה גם מקל עליכם למצוא את הכלי בפעם הבאה, איכות טובה לא רק יכולה לספק ערבות בטוחה יותר לחייכם, אלא גם חומרים טובים יכולים להגדיל את חיי המוצר.

Item Type:
Air Conditioner Repair Tool
Material:
Silicone + Brass + Stainless Steel
Color:
As shown in the picture
Weight:
Approx. 89g / 3.1oz
Application:
1. Wrench:
Used to remove for R410/R22/R134a valve core and thimble.
2. Black Gasket:
Used for maintenance and replacement of fluorine pipes.
3. Domestic Air-Conditioning Valve Core:
for R410/R22 universal valve core, used to repair the filling port of the air-conditioning external unit or other air-conditioning systems.
4. Automobile for R134a Valve Core:
used for fluoride maintenance in automobile air-conditioning system
5. Thimble:
Used for maintenance and replacement of fluoride tube.
6. Green Gasket:
Used for the repair and replacement of the gasket in the for R410 fluoride safety valve, or the replacement of other suitable size refrigerant pipes.
Package List:
1 x Wrench:
10 x Black Gasket:
10 x Green Gasket:
10 x Domestic Air-Conditioning Valve Core:
5 x Automobile Valve Core:
10 x Thimble :