Hysiprui 265x250 ממ לבנות משטח מגנטי לבנות עם ידית עבור מדפסת מיטת חום מדפסת 3D של Vyper 3D
  • חדש

Hysiprui 265x250 ממ לבנות משטח מגנטי לבנות עם ידית עבור מדפסת מיטת חום מדפסת 3D של Vyper 3D

ILS 2.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

צלחת בנייה מורכבת משני חלקים חלק א 'מקל למיטה עם דבק 3 M. חלק ב 'גמיש ויהיה נדבק לחלק א' עם מגנט. כדי להבטיח חיי שירות ארוכים יותר, אנא אל תחמם אותם מעל 80 מעלות צלזיוס ואל תחמם אותם מעל 60 מעלות צלזיוס למשך זמן רב. אנא מקרר אותו לסביבות 30 מעלות צלזיוס כדי להוריד דגמים. אם המגנטיות היא שבוע, אתה יכול להתאים את החלק העליון כדי למצוא כיוון טוב יותר של מגנטיות. גודל מרובע 265x250 מ"מ. תואם למדבקת מיטת חום מדפסת 3 D של Vyper Chiron מדפסת. קל להסרה : קלף את החלק העליון ממיטת החום וכופף אותה בעדינות כדי להוריד דגמים בקלות מכיוון שהוא גמיש. צלחת בנייה מורכבת משני חלקים. חלק א 'מקל למיטה עם דבק 3 M. חלק ב 'גמיש ויהיה נדבק לחלק א' עם מגנט. כדי להבטיח חיי שירות ארוכים יותר, אנא אל תחמם אותם מעל 80 מעלות צלזיוס ואל תחמם אותם מעל 60 מעלות צלזיוס למשך זמן רב. אנא מקרר אותו לסביבות 30 מעלות צלזיוס כדי להוריד דגמים. אם המגנטיות היא שבוע, אתה יכול להתאים את החלק העליון כדי למצוא כיוון טוב יותר של מגנטיות. גודל מרובע 265x250 מ"מ. תואם למדבקת מיטת חום מדפסת 3 D של Vyper Chiron מדפסת. קל להסרה : קלף את החלק העליון ממיטת החום וכופף אותה בעדינות כדי להוריד דגמים בקלות מכיוון שהוא גמיש. אנא חפש את המותג "Hysiprui" כדי להבטיח שמה שקיבלת הוא אותנטי, אחרת איננו יכולים להבטיח איכות מוצר. מפרט מוצר : סוג : חומר מגנטי : PC+גודל מגנט : 10.8" ריבוע (265x250 מ"מ) תואם למיטת חום מדפסת 3 D של VYPER 3 D. אנא אל תעבוד גבוה מ- 80 ℃ אחרת זה ישפיע ברצינות על איכות ההדפסה. מכיוון ש- ABS צריך לפחות 100 מעלות צלזיוס 5. אם הוא מתלכלך אחרי שהודפסת, אנא נקה אותו עם מטלית רכה ואלכוהול במידת הצורך. לאחר שירות מכירות : אנו מספקים שירות מכירות לאחר כל המוצרים שנרכשו מהחנות שלנו. פשוט אל תהסס לפנות אלינו בדוא"ל בכל עת. אנו מציעים פיתרון משביע רצון בהקדם האפשרי.

Type:
Magnetic
Material:
PC+Magnet
Size:
10.4x9.8 square (265x250mm)
Compatible with Anycubic Vyper Chiron 3D Printer Heat Bed. :
Note:
1. Please do not work higher than 80℃ otherwise it would affect the printing quality seriously. :
2. Adjust the panel to find a better direction of magnetism :
3. Due to the thickness of the sticker, please adjust the height of your Z axis (high temperature of the nozzle will damage the sticker) :
4. Please do not print ABS or PETG as ABS need at least 100ºC :
5. If it get “dirty” after you printed, please clean it with a soft cloth and alcohol if necessary. :
AFTER SALES SERVICE:
We provide after sales service for all the products purchased from our store. Just feel free to contact us by email anytime. We will offer a satisfactory solution asap. within 24 hours.