בעלי החיים טיפול כפפות ביס הוכחה, בזים כפפות, אנטי שריטה מחוזק עור ריפוד עבור כלב חתול שריטה
  • חדש

בעלי החיים טיפול כפפות ביס הוכחה, בזים כפפות, אנטי שריטה מחוזק עור ריפוד עבור כלב חתול שריטה

ILS 62.80

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

עמיד : כלב לנשוך כפפות הוא עשוי מעובה עור פרה, אשר הוא יותר עמיד וחזק שלה כותנה רירית מציע רכות, נוחות וחום נוסף הגנה. תכונה : בעלי החיים טיפול כפפות יש לחתוך, לנשוך, סלאש ושריטות התנגדות שלה כותנה רירית מציע רכות, נוחות וחום נוסף הגנה. חבילה כולל : 1 * בעלי החיים טיפול כפפות ביס הוכחה. (כף הכפפה יש כלב-הליכה טבעת, אשר יכול להיות מחובר כלב חגורה). פונקציה : ביס הוכחת כפפות יכול להגן על קצות האצבעות שלך, ידיים וזרועות כואב, זיהומיות עקיצות ושריטות.אנא בדוק את גודל תמונה בזהירות ולקנות את גודל שמתאים לך. יישום : מיועד וטרינרים, בעלי החיים בקרת צוות, עובדי מלונה, עובדי גן חיות, חנות לחיות מחמד עובדים, בעלי חיות מחמד, ציפור מטפלים, זוחלים מטפלים וכן הלאה. הגנה ללא תחרות שלנו פרימיום בעלי החיים טיפול כפפות מציעים הגנה מפני עקיצות ושריטות. ככפפות בז, כפפות אילוף כלבים או אפילו כפפות זוחלים, כפפות אלה חיוניות לכל מי שעובד עם בעלי חיים. לכל בעל חיים השתמש בכפפות שלנו במגוון מצבים. השתמש בהם ככפפות נץ, כפפות עבודה לחתולים, כפפות לטיפול בציפורים או אפילו ככפפת בז. בחירה הנכונה גודל אנטי ביס כפפות עם מגוון רחב של גדלים מ מ כדי מפרט : צבע : כחול גודל : 18"/45 ס " מ חבילה כולל : 1*בעלי החיים טיפול כפפות. אחריות יצרן אם אתה לא אוהב את כפפות ההגנה על בעלי החיים שלך, פשוט החזר אותן ונחזיר לך. בלי מהומה, בלי טריקים, בלי אותיות קטנות; פשוט שירות לקוחות מדהים. הערה : 1-2 סנטימטר טעות מדידה הוא טווח סביר, בשל שיטות מדידה ידניות. בינתיים, לתשומת לבכם כי בשל אפקטים של תאורה, הבהירות של המסך / ניגודיות וכו', ייתכן שיש קצת הבדל בצבע של התמונות והפריט בפועל.

Color:
Blue
Size:
18/45cm
Package include:
1*animal handling gloves. :
1* Dog leash.:
Manufacturer guarantee:
If you don’t love your animal protection gloves, simply return them and we’ll refund you. No fuss, no tricks, no fine print; just incredible customer service.:
Note:
1-2 cm measurement error is a reasonable range, due to the manual measurement methods. Meanwhile, please be reminded that due to lighting effects, monitor's brightness / contrast settings etc, there may be a little difference in the color of the pictures and the actual item.