קולומביה גברים הקיץ למתוח קצר
  • חדש

קולומביה גברים הקיץ למתוח קצר

ILS 57.70

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

100% פוליאסטר אומני-מגן : קדימה. שלא כמו רוב בדים אחרים, שלנו ייחודי אומני מגן מתקדם מים וכתם דחיית מערכת עוזר לך להישאר נקי ויבש על ידי התנגדות לספיגה של נוזלים. אומני-צל : להיות בטוח ומוגן. חוסם את קרני השמש ואת קרני השמש כדי למנוע כוויות שמש ונזק ארוך טווח לעור. מבנה האריגה ההדוק עם חוטים סופגים אולטרה סגול חוסם את כל הספקטרום של קרני אולטרה סגול מזיקות. נוחות מתיחה / התאמה רגילה : מכנסיים קצרים אלה מספקים גזרה מסוגננת עם בד פוליאסטר למתוח נוחות המציע בלאי קל, ייבוש מהיר ונוחות לאורך כל היום. תכונות שימושיות : נולד למים, תגלה תכונות הכוללות שני כיסים קדמיים, כיס ביטחון פנימי, כיס אחורי ניקוז עצמי ומכפלת מתכווננת עם גומי במותניים. בנוי אחרון : תשומת הלב של קולומביה לפרטים היא מה שמבדיל את הלבוש שלנו מאחרים. אנו משתמשים רק את חומרים באיכות הגבוהה ביותר, מקצועי אומנות, ועמיד תפרים. אלה מכנסיים קצרים לאורך זמן שתיהנו מהם לעונות הבאות. מכנסיים קצרים קלים אלה מגיעים בפוליאסטר עמיד ומתייבש במהירות עם הגנה מובנית מפני שמש 40. הם גם תכונה מתקדם כתם ודוחה מים, המאפשר לך לקפוץ פנימה והחוצה של מים, להישאר נקי, ללא צורך לשנות.

 עשה עם כתם עמיד, מהיר ייבוש בד, ופשוט מספיק למתוח, אלה למשוך-על מכנסיים קצרים מוכנים לכל שלך קיץ הרפתקאות. עם מותן אלסטית מתכווננת, הם כוללים שני כיסים קדמיים, כיס אבטחה, כיס אחורי שמנקז את עצמו.

 קולומביה מציעה מכנסיים קצרים אלה במספר צבעים וגדלים. שינוי גודל מורחב זמין. כדי להבטיח את גודל לך לבחור הוא בדיוק, אנא עיין שלנו שינוי גודל תרשים. כדי למצוא שלך מותניים מדידה, למדוד סביב שלך טבעי היקף מותניים.