נעילת ידית דלת Temeili, כיסוי ידית הדלת, מנעול דלת הדירה, סגור את ידית הדלת/ברז/שסתום ומונע את כניסה של המפתח לחור המפתח
  • חדש

נעילת ידית דלת Temeili, כיסוי ידית הדלת, מנעול דלת הדירה, סגור את ידית הדלת/ברז/שסתום ומונע את כניסה של המפתח לחור המפתח

ILS 22.48

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

★ נעילת ידית דלת : מנגנון הנעילה של ידית הדלת יכול להבטיח שאנשים אחרים לא יוכלו להשתמש במפתח כדי לבטל את הנעילה, ולהבטיח את בטיחות החדר כשאתה ישן או עוזב ★ כיסוי ידית דלת : פשוט הניח את כיסוי ידית הדלת על ידית הדלת כדי לנעול אותה! ההתקנה, הנעילה והנעילה שלה מהירה ופשוטה, מה שגורם לך להרגיש בנוח מייד. ★ מנעול דלת דירה : ישים לרוב ידיות הדלתות הסגלגלות והסגלגלות ביותר, ולא על ידיות דלתות מנוף. ★ מנעול ברז : מונע למעשה מהילדים לפתוח את הברז לשחק במים, למנוע משכנים ולאנשים סמוכים לגנוב מים ולהשתמש במים שלך ללא אישורך. ★ נעילת שסתום : חלים על מגוון מנעולי שסתום גז מקורה, מנעולי פרופאן, מנעול מיכל פרופאן RV, התקנה פשוטה ונוחה. מנעול ידית הדלת מונע מהמפעיל לסובב את ידית הדלת כדי למנוע גישה לחור המפתח, גם אם יש להם את מקש הדלת. שם מוצר : מנעול כפתור דלת/כיסוי ידית דלת/מנעולי ברז מפרט מוצר : אורך : 3.5 אינץ '/90 מ"מ, רוחב : 3.5 אינץ'/90 מ"מ, גובה : 2 אינץ השתמש בסביבה : שימוש במוצר חיצוני ופנימי : מכשיר נעילת ידית הדלת יכול למנוע את הכניסה של הידית והמפתח לחור המפתח. היקף היישום : ישים לידיות דלתות עגולות וסגלגלות. קוטר הידית של ברזים נפוצים, שסתומי מים ושסתומי שער בשוק הוא 3.125 אינץ '/80 מ"מ לכל היותר. אירועים רלוונטיים : כיסוי ידית הדלתות, החל על משק הבית, נסיעות, בית נופש, רכוש להשכרה, יכול לשמש גם בברזים ושסתומים. תוכן חבילה : כיסוי מגן העשוי מפלדה באיכות גבוהה ומנעול קוד כפתור בן 10 ספרות. אמצעי זהירות : סיסמת מנעול הסיסמה מוגדרת מראש באופן אקראי במפעל ולא ניתן לשנות אותה. המספר בכרטיס הלבן הוא סיסמת לכל החיים, אנא זכור! אם יש לך שאלות והצעות, אנא אל תהסס לפנות אלינו.

length:
3.5 inches/90 mm, width
Raw material:
high-quality steel
Product color:
white
Use environment:
outdoor and indoor
Product use:
The door knob locking device can prevent turning the handle and key from entering the keyhole.
Scope of application:
applicable to round and oval door handles. The handle diameter of common faucets, water valves and gate valves on the market is 3.125 inches/80mm at most.
Applicable occasions:
door knob cover, applicable to household, travel, holiday house, rental property, also can be used in faucets and valves.
Package content:
a protective cover made of high-quality steel and a 10-digit button code lock.