האשמו כלים תעשייתיים R8 SHANK ER32 COLLET CHUCK, מקסימום RPM: 8000 סלד, 7/16 ''-20 קצה משיכה, מקס TIR 0.0002 '' O.D ל- I.D.
  • חדש

האשמו כלים תעשייתיים R8 SHANK ER32 COLLET CHUCK, מקסימום RPM: 8000 סלד, 7/16 ''-20 קצה משיכה, מקס TIR 0.0002 '' O.D ל- I.D.

ILS 0.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

עשוי מפלדת כלים בדרגה גבוהה קרקע מוקשה ודיוק. חוט דריכה : 7/16" -20. מקסימום סל"ד : 8000. במהלך בדיקה ובדיקה, וודא שכל רכיב וכל החלקים נמחקים נקיים; וודא שההתקנה חייבת להיות במקום; אחרת, הדיוק יושפע מאוד. במהלך הבדיקה, בין אם לציר יש שגיאה יש גם השפעה רבה על הדיוק. עשוי מפלדת כלים בדרגה גבוהה, מקסימום סל"ד : 8000 סל"ד. R8 Shank עבור Collets ER32. קצה דריכה : 7/16 "-20. קרקע מוקשה ודיוק. זהו כלי אחזקת עבודה במיוחד. כאשר מבצעים את הבדיקה כדי להבטיח שכל חלק יימחק נקי במיוחד, וההתקנה חייבת להיות במקום, אחרת יש לו השפעה רבה על הדיוק. בבדיקה, האם גם לציר המכונה של המשתמש יש שגיאות ברמת הדיוק יש השפעה רבה. לכן עליכם להבטיח שדיוק הציר של מכונת הבדיקה של המשתמש חייב להיות גבוה. בנוסף, אנא וודא כי הדיוק של קולט ה- ER חייב להיות גבוה, קולטים רבים של ER מסומנים כ- 0.0005 ", רבים מהם לא יכולים להגיע אליו. אם הדיוק של הקולט בידי הלקוח נמוך, הדיוק מחזיק הכלים שלנו כבר לא מספיק גבוה כדי לאתר את הדיוק. העשוי מפלדת כלים בדרגה גבוהה, סל"ד מקסימום : 8000 סל"ד. R8 Shank עבור קולטים ER32. קצה משיכה : 7/16 "-20. קרקע מוקשה ודיוק. זהו כלי אחזקת עבודה אולטרה דיוק. בעת ביצוע הבדיקה כדי להבטיח שכל חלק יימחק נקי במיוחד, והתקנה חייבת להיות במקום, אחרת יש לו השפעה רבה על הדיוק. בבדיקת , בין אם לכלי המכונה של המשתמש יש שגיאות על הדיוק יש גם השפעה רבה. לכן עליכם להבטיח כי הדיוק של הציר של מכונת הבדיקה של המשתמש חייב להיות גבוה. בנוסף, אנא וודאו כי הדיוק של ה- ER קולט חייב להיות גבוה, קולטים רבים של ER מסומנים כ- 0.0005 ", רבים מהם לא יכולים להגיע אליו. אם הדיוק של הקולט בידי הלקוח נמוך, הדיוק של בעל הכלים שלנו כבר לא מספיק גבוה כדי לאתר את הדיוק. בדרך כלל משתמשים בדרך כלל במכונות טחינה ידניות של Chucks Collet Collet ER על מכונות כרסום ידניות. קצה ההגדרה R8 משתלב בציר של מכונה ואום קולט ה- ER תואם את Collet ER. NUT ER32 תואם את קולט הסגנון ER32 וה- ER40 NUT עובד עם קולט הסגנון ER40. קולטים ER משמשים להחזקת כל כלי המכונה עם שוק עגול.