Wionc בוטיק סיר תה סיר סגול חרס קומקום יופי קומקום גולמי עפרות גולמיות סט תה בוץ שחור מתנות בהתאמה אישית 220 מל
  • חדש

Wionc בוטיק סיר תה סיר סגול חרס קומקום יופי קומקום גולמי עפרות גולמיות סט תה בוץ שחור מתנות בהתאמה אישית 220 מל

ILS 13.00

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

צורת התה של החימר הסגול היא אלגנטית, והיא נדיבה ומוזנת צורתו של סיר זה חלקה, הידית, הזבוב והגוף הם חיים בפעם אחת. זה סיר טוב לאיסוף ומשחק. החומר הבוצי אלגנטי בצבע. הוא משמש להכנת תה במשך זמן רב. ככל שהוא משמש זמן רב יותר, כך גוף הסיר יהיה לח, וככל שמרק התה רך וריחני יותר יהיה. תמונת העיצוב הצבועה בבוץ היא חיים, וצבע גוף הסיר חינני, מאופק ועשיר. תן לתה יותר מקום למתיחה, משחרר במהירות את ניחוח התה, למבנה הנקבוביות הכפולות יש חדירות אוויר טובה, סופג את ניחוח התה, התה מתוק וטעים, וניחוח התה רך וארוך טווח. מאפיינים : צורת התה של החימר הסגול היא אלגנטית, והיא נדיבה ומוזנת. צורת הסיר הזה חלקה, הידית, הזבוב והגוף הם חיים בפעם אחת. זהו סיר טוב לאיסוף ומשחק. החומר הבוצי ואלגנטי בצבע. הוא משמש להכנת תה במשך זמן רב. ככל שהוא משמש זמן רב יותר, כך יהיה גוף הסיר לח, וככל שמרק התה רך וריחני יהיה יותר. תמונת העיצוב הצבועה בוץ היא חיים, וצבע גוף הסיר חינני, מאופק ו עשיר. תן את התה יותר מקום למתיחה, משחרר במהירות את ניחוח התה, למבנה הנקבוביות הכפולות יש חדירות אוויר טובה, סופג את ניחוח התה, התה מתוק וטעים, וניחוח התה עדין וארוך טווח. מפרט : סוג : Teapot Craft : Manual Raw חומר : עפרות גולמיות שחורות בוץ בוץ : 220 MLSize : קוטר כולל : 13.5 סמ"ק : : קונה יקר, בשל אפקטים של תאורה, מציג בהירות, מדידה ידנית וסיבות אחרות, הצבע והגודל בין התמונה לפריט בפועל עשויים להיות שונים במקצת. מקווה בכנות שתוכלו להבין! תודה! העבודות עמוקות בקונוטציה, אלגנטית ונדיבה, עבודות מעודנות, ודגמים שלמים.

Type:
Teapot
Craft:
Manual
Raw material:
raw ore black mud
Capacity:
220ml
size:
Total diameter:
13.5cm
Caliber:
4.5cm
Height:
9.5cm
Outlet:
9 diamond holes
Inner wall:
Yes
Package Included:
1 teapot:
Only the above package content is included, other products are not included.:
notes:
Dear buyer, due to lighting effects, display brightness, manual measurement and other reasons, the color and size between the photo and the actual item may be slightly different. Sincerely hope you can understand! Thank you!:
The works are profound in connotation, elegant and generous, exquisite workmanship, and complete models. They are deeply loved :