כרית טיפול באור אינפרא אדום, הרפיה של שרירים, עלייה
  • חדש

כרית טיפול באור אינפרא אדום, הרפיה של שרירים, עלייה

ILS 1.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

הקלה על כאבים : כרית טיפול באור אינפרא אדום יכולה להאיץ את התאוששות ולהפחית את הכאב הנגרם כתוצאה מדלקת ופגיעות בפעילות גופנית, לקדם עייפות ומרגיעה של מפרקים ושרירים ירידה במשקל : עטיפת טיפול קלה אינפרא אדום עלולה להגביר את חילוף החומרים האפקטיבי, להפחית עודף שומן בבטן ולשפר את שריפת הקלוריות במהלך האימון, וזה טוב לירידה במשקל. דחיסה חמה : טיפול באור אדום גוף גוף עם תפקוד פיזיותרפיה דחוס חם כדי לפלוט חום רב במהלך השימוש, המתאים לבית, בעבודה, במכונית או לעשות יוגה. קידום התאוששות : עטיפת טיפול באור אדום לא רק עוזרת להאיץ את הבטן, כתף, התאוששות שרירים, אלא גם לפיזיותרפיה של הערמונית. שימוש נרחב : ניתן להשתמש בניילון לביש בטיפול באור אינפרא אדום על הגב, הישבן, החזה, הצוואר, הזרועות, הכתפיים, הברכיים, הרגליים, המרפקים, לקידום זרימת הדם המקומית, וביקורת עלייה בזיהום. הקלה על כאבים : כרית טיפול באור אינפרא אדום יכולה להאיץ את התאוששות ולהפחית את הכאב הנגרם כתוצאה מדלקת ופגיעות בפעילות גופנית, לקדם עייפות ומרגיעה של מפרקים ושרירים. ירידה במשקל : עטיפת טיפול קלה אינפרא אדום עלולה להגביר את חילוף החומרים האפקטיבי, להפחית עודף שומן בבטן ולשפר את שריפת הקלוריות במהלך האימון, וזה טוב לירידה במשקל. דחיסה חמה : טיפול באור אדום גוף גוף עם תפקוד פיזיותרפיה דחוס חם כדי לפלוט חום רב במהלך השימוש, המתאים לבית, בעבודה, במכונית או לעשות יוגה. קידום התאוששות : עטיפת טיפול באור אדום לא רק עוזרת להאיץ את הבטן, כתף, התאוששות שרירים, אלא גם לפיזיותרפיה של הערמונית. שימוש נרחב : ניתן להשתמש בניילון לביש בטיפול באור אינפרא אדום על הגב, הישבן, החזה, הצוואר, הזרועות, הכתפיים, הברכיים, הרגליים, המרפקים, לקידום זרימת הדם המקומית, וביקורת עלייה בזיהום. מפרט : סוג פריט : טיפול באור אינפרא אדום חגורה חומר : אפקט טיפול בפנס : דרך שיטת הפיזיקה הוא פול השפעה אופטית של פס הגל (בהתייחס לאור אדום) תאורה מגבירה את ההשפעה על פעילות קטאלז מיטוכונדריאלי, משפרת את חילוף החומרים של התא וסינתזת חלבון, מקדמת זרימת דם מקומית וביקורת עלייה בזיהום.

Item Type:
Infrared Light Therapy Belt
Material:
ABS
Light Therapy Effect:
Through method of physics, it emits 600-700NM light wave band (in the same wave band as He-Ne , deep penetration, red light penetrates the human body and red light wave band optical effect (referring to red light) illumination Increases effect on mitochondrial catalase activity, enhances cell metabolism and protein synthesis, promotes local blood circulation, and controls increase in infection.
Effect of hot compress physiotherapy:
Machine will emit a lot of heat during use, which can get a temperature of 30-55 degrees Celsius. (adjusted according to its own adaptability, and heat can be used to apply heat to skin and required body parts)
Package List:
1 x Physiotherapy Pad:
1 x Manual :
1 x Band: