4-חבילה של גאונות עומדים מחזיק שולחן טלפונים סלולריים עם 4 זוויות צפייה באייפון תואם נרחב, סמסונג ואחרים. נייד וקל משקל.
  • חדש

4-חבילה של גאונות עומדים מחזיק שולחן טלפונים סלולריים עם 4 זוויות צפייה באייפון תואם נרחב, סמסונג ואחרים. נייד וקל משקל.

ILS 65.30

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

4 זוויות צפייה דיוקן או נוף, לצפייה ביוטיוב, פריים, אינסטגרם, טיקטוק, סרטוני תקליט, פגישות זום וכו '; נייד וקל משקל, הוא יפה, קומפקטי (3in x 3in x 1in) ומשקלים רק 1 גרם (30 גרם). קשוח ועמיד, מיוצר עם קלקר בעל השפעה גבוהה ועם רפידות סיליקון מונע את העמדת החלקה; תאימות רחבה לכל המכשירים בגודל 4 עד 8 אינץ ' : אייפון (הכל), סמסונג (הכל), גוגל פיקסל, Xiaomi, Asus, Zenfone, Motorola, LG, One Plus, Oppo וכל האחרים, כולל טבליות מיני;. דיוקן או נוף, לצפייה ביוטיוב, פריים, אינסטגרם, טיקטוק, סרטוני תקליט, פגישות זום וכו '; נייד וקל משקל, הוא יפה, קומפקטי (3in x 3in x 1in) ומשקלים רק 1 גרם (30 גרם). קשוח ועמיד, מיוצר עם קלקר בעל השפעה גבוהה ועם רפידות סיליקון מונע את העמדת החלקה; תאימות רחבה לכל המכשירים בגודל 4 עד 8 אינץ ' : אייפון (הכל), סמסונג (הכל), גוגל פיקסל, Xiaomi, Asus, Zenfone, Motorola, LG, One Plus, Oppo וכל האחרים, כולל טבליות מיני;.