תוסף תחזוקה ביתית קפיץ גלילי גלילי קפיץ מתח מתח קפיץ קפיץ קפיץ קפיץ קוטר קפיץ קוטר 1.2 ממ קוטר חיצוני 10 ממ משיכה אחורה קפיץ)
  • חדש

תוסף תחזוקה ביתית קפיץ גלילי גלילי קפיץ מתח מתח קפיץ קפיץ קפיץ קפיץ קוטר קפיץ קוטר 1.2 ממ קוטר חיצוני 10 ממ משיכה אחורה קפיץ)

ILS 0.67

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

עשוי מפלדת אל חלד, זה לא קל לחלודה ועמיד יותר גודל : קוטר חוט (1.2 מ"מ), קוטר חיצוני (10 מ"מ), אורך (70-200 מ"מ). טיפול פני השטח : לא מטופל. מעיין ההרחבה עשוי מפלדת אל חלד באיכות גבוהה 304, הקפיץ לא קל לחלודה וקורוזיה; יש לו חוזק גבוה ולא קל להתעוות; זה עומד בתקן ROSH וידידותי לסביבה. עשוי מפלדת אל חלד, זה לא קל לחלודה ועמיד יותר. גודל : קוטר חוט (1.2 מ"מ), קוטר חיצוני (10 מ"מ), אורך (70-200 מ"מ). טיפול פני השטח : לא מטופל. מעיין ההרחבה עשוי מפלדת אל חלד באיכות גבוהה 304, הקפיץ לא קל לחלודה וקורוזיה; יש לו חוזק גבוה ולא קל להתעוות; זה עומד בתקן ROSH וידידותי לסביבה. ניתן להשתמש במעיין המתח בהזדמנויות רבות כמו הרכבת ייצור, ניסוי, מחקר ופיתוח, תחזוקה וכדומה. 200 מ"מ) חומר : טיפול בשטח פלדות אל חלד : לא מטופל : 1 תכונות : קפיץ ההרחבה עשוי מפלדת אל חלד באיכות גבוהה. המעיין אינו קל לחלודה וקורוזיה; יש לו חוזק גבוה ולא קל להתעוות; זה עומד בתקן ROSH וידידותי לסביבה. גודל תיאור : סימן גודל : D (קוטר חוט) * D (קוטר חיצוני) * L (אורך) לדוגמא : 1.0 * 11 * 10 (קוטר החוט הוא 1.0 מ"מ, החיצוני הקוטר הוא 11 מ"מ, והאורך הוא 10 מ"מ.) הסבירו את הרכישה : אם אינכם זקוקים באורך, תוכלו לקנות מוצר בגודל דומה. לדוגמה, אם ברצונך לקנות 1.0 * 11 * 15, אתה יכול לקנות אורך של 10 מ"מ ואז לרשום באזור ההודעות : 1. (אנא עיין ברשימת המלאי לרכישה) הערה : גודל ההערה באזור ההודעה חייב להיות ברשימת המלאי, אחרת לא נוכל לשלוח את הסחורה, אנא סלח לי. מוצר צילום : הערה : להלן רשימה של כל המניות שלנו 00.3 מ"מ קוטר חוט 3 מ"מ חיצוני סימן גודל קוטר : D (קוטר חוט) * D (קוטר חיצוני) * L (אורך) 0.4 מ"מ קוטר חוט 4 מ"מ סימן קוטר חיצוני : D (קוטר חוט) * D (קוטר חיצוני) * L (אורך) 0.5 מ"מ קוטר 3 מ"מ חיצוני חיצוני סימן גודל קוטר : D (קוטר חוט) * D (קוטר חיצוני) * L (אורך) 0.5 מ"מ קוטר חוט 4 מ"מ קוטר חיצוני סימן : D (קוטר חוט) * D (קוטר חיצוני) * L (אורך) 0.5 מ"מ קוטר 5 מ"מ חיצוני חיצוני סימן גודל קוטר : D (קוטר חוט) * D (קוטר חיצוני) * L (אורך) 0.