3 שלב 4-חוטים מטר, התקנה קלה ואמינה ועמידה משקל קל משקל 7p 3 שלב 4 חוטים, לתעשייה DTS1891
  • חדש

3 שלב 4-חוטים מטר, התקנה קלה ואמינה ועמידה משקל קל משקל 7p 3 שלב 4 חוטים, לתעשייה DTS1891

ILS 0.67

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

התקנת רכבת DIN רגילה, בהתאם לתקן DIN EN50022, כיסוי מסוף הרחבה להגנה על בטיחות השימוש יכול למדוד באופן ישיר ומדויק את צריכת החשמל הפעילה של העומס ברשת AC 3 פאזית עם תדר מדורג של 50 הרץ או 60 הרץ. פעולת חיבור ישירה, באפשרותך לבחור שני סוגים של חיווט, התצורה הסטנדרטית היא חיווט מסוג S, ויכול להיות חיווט מסוג U. אימץ טכנולוגיה מיקרואלקטרונית, ומעגל משולב בקנה מידה גדול, אימץ טכנולוגיה דיגיטלית מתקדמת וטכנולוגיית SMT וכו 'עם אמינות מעולה לטווח הארוך, גודל קטן, משקל קל והתקנה קלה וכו' , כיסוי מסוף הרחבה להגנה על בטיחות השימוש. יכול למדוד באופן ישיר ומדויק את צריכת החשמל הפעילה של העומס ברשת AC 3 פאזית עם תדר מדורג של 50 הרץ או 60 הרץ. פעולת חיבור ישירה, באפשרותך לבחור שני סוגים של חיווט, התצורה הסטנדרטית היא חיווט מסוג S, ויכול להיות חיווט מסוג U. אימץ טכנולוגיה מיקרואלקטרונית, ומעגל משולב בקנה מידה גדול, מאמץ טכנולוגיה דיגיטלית מתקדמת וטכנולוגיית SMT וכו 'עם אמינות מעולה לטווח הארוך, גודל קטן, משקל קל והתקנה קלה וכו'. עם אמינות מעולה לטווח הארוך, גודל קטן, משקל קל והתקנה קלה וכו '2. יכול למדוד באופן ישיר ומדויק את צריכת החשמל הפעילה של העומס ברשת AC 3 שלבים עם תדר מדורג של 50 הרץ או 60 הרץ . אימץ טכנולוגיה מיקרואלקטרונית, ומעגל משולב בקנה מידה גדול, מאמץ טכנולוגיה דיגיטלית מתקדמת וטכנולוגיית SMT וכו '. התקנת רכבת DIN סטנדרטית, בהתאם לתקן DIN EN50022, כיסוי מסוף הרחבה להגנה על בטיחות ה- COME5. פעולת חיבור ישירה, באפשרותך לבחור שני סוגים של חיווט, התצורה הסטנדרטית היא חיווט מסוג S, ויכול להיות חיווט מסוג U. 230 V/400 VCURRENT : 3 x 5 (100) Apower : 400 IMP/k Wh 50 Hzinsulation ביצועים : מתח AC 4 KV נמשך דקה, 1.2/50 US מד אנרגיה פעיל 3 שלב 4 חוטים, המשתמש בטכנולוגיית מיקרואלקטרוניקה, ומציג מעגלים משולבים בקנה מידה גדול, ומשתמש בטכנולוגיה דיגיטלית מתקדמת וטכנולוגיית SMT. זכויות הקניין הרוחני העצמאי לחלוטין שלו וגודל המינימום. המונה עומד במלואו בדרישות הטכניות הרלוונטיות של המטר הפעיל בתלת פאזות Class 1 שצוין על ידי התקן הבינלאומי IEC62053-21.

Item Type:
3 Phase 4‑Wire Meter
Product Material:
Pure copper + plastic
Voltage:
3 x 230v/400v
Current:
3 x 5 (100) A
Power:
400imp/kwh 50Hz
Insulation Performance:
AC voltage 4kv lasts 1 minute,
1.2 / 50us waveform pulse voltage 6kv.:
Product Description:
DDS1891 3 phase electronic DIN track active energy meter is a new type of 3 phase 4‑wire active energy meter, which uses microelectronics technology, and introduces large-scale integrated circuits, and uses advanced digital technology and SMT technology. Its completely independent intellectual property rights and minimum size.:
The meter fully complies with the relevant technical requirements of the class 1 3-phase active meter specified by the international standard IEC62053-21. It can accurately and directly measure 50Hz or 60Hz active power consumption from a single-phase AC grid, and can display the total power consumption through the stepper motor type pulse register.:
It has the characteristics of good reliability, small size, light weight, beautif: