10 יחידות ערכת בדיקה של Helicobacter pylori, עקוב אחר עקוב אחר ה- pH שלך, תוצאות מהירות נייר מבחן איתור
  • חדש

10 יחידות ערכת בדיקה של Helicobacter pylori, עקוב אחר עקוב אחר ה- pH שלך, תוצאות מהירות נייר מבחן איתור

ILS 41.60

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

בדיקה עצמית : הניתוח פשוט מאוד, יכול לגלות אם יש לך Helicobacter pylori, שימושי ומעשי מהיר ומדויק : 13 דקות של הערכה עצמית, יש מהירות מהירה, השפעה מדויקת, נוחה מאוד. קל לשימוש : נייר הבדיקה של הליקובקטר פילורי יכול לממש דגימה פשוטה, גילוי קל, לספק נוחות רבה לחייכם. אריזה עצמאית : כל חבילה מיועדת לאדם אחד, כל חבילה מצוידת בקיסם שיניים, בטוח ומובטח לשימוש. אוניברסלי ומעשי : מגוון אנשים חלים, למען ביטחונכם, מבחן מוקדם למניעה מוקדמת. בדיקה עצמית : הניתוח פשוט מאוד, יכול לגלות אם יש לך Helicobacter pylori, שימושי ומעשי. מהיר ומדויק : 13 דקות של הערכה עצמית, יש מהירות מהירה, השפעה מדויקת, נוחה מאוד. קל לשימוש : נייר הבדיקה של הליקובקטר פילורי יכול לממש דגימה פשוטה, גילוי קל, לספק נוחות רבה לחייכם. אריזה עצמאית : כל חבילה מיועדת לאדם אחד, כל חבילה מצוידת בקיסם שיניים, בטוח ומובטח לשימוש. אוניברסלי ומעשי : מגוון אנשים חלים, למען ביטחונכם, מבחן מוקדם למניעה מוקדמת. בדיקה עצמית : הניתוח פשוט מאוד, יכול לגלות אם יש לך Helicobacter pylori, שימושי ומעשי 2. מהיר ומדויק : 1-3 דקות של הערכה עצמית, יש מהירות מהירה, אפקט מדויק, נוח מאוד 3. אריזה עצמאית : כל חבילה מיועדת לאדם אחד, כל חבילה מצוידת בקיסם שיניים, בטוח ומובטח לשימוש 4. אוניברסלי ומעשי : מגוון אנשים חלים, למען ביטחונכם, מבחן מוקדם למניעה מוקדמת 5. קל לשימוש : נייר הבדיקה של הליקובקטר פילורי יכול לממש דגימה פשוטה, גילוי קל, לספק נוחות רבה להפרעת חייך : סוג פריט : הליקובקטר פילורי חיי דף : שנתיים, אנא השתמש תוך שעה לאחר שקית הפנימית היא ספגה : 10 שקיות, כל תיק מכיל נייר מבחן אחד, קיסם שיניים אחד, כל שקית מיועדת רק לחומר אחד : פלסטיק, נייר מסנן לשימוש : 1. פתח את סרט הפלסטיק בנייר המבחן לקו המנוקד . החל את מדגם הטרטר על אזור הבדיקה . סגור את סרט הפלסטיק וצפה בשינוי הצבע. רשימת חבילות : 10 x נייר מבחן 10 x שנת שיניים : 1. הפרמטרים של שינוי צבע קצה הטרטר בנייר הבדיקה : שינוי הצבע מצהוב לאדום תוך דקה הוא חיובי מאוד; אם הוא הופך לאדום תוך 3 דקות, הוא חלש חיובי.

Item Type:
Helicobacter Pylori Test
Shelf Life:
2 Years, please use within 1 hour after inner bag is torn
Specification:
10 Bags, each bag contains 1 test paper, 1 toothpick, each bag is only for 1 person
Material:
Plastic, filter paper
How to Use:
1. Open the test paper plastic film to the dotted line.2. Apply the tartar sample to the test area.3. Close the plastic film and observe the color change.:
Package List:
10 x Test Paper:
10 x Toothpick:
Note:
1. The Parameters of Tartar Edge Color Change In Test paper:
The color change from yellow to red within 1 minute is strongly positive; If it becomes red within 3 minutes, it is weak positive. It's negative if it doesn't change color within 3 minutes.
2. Tartar is best collected in the morning before brushing teeth or before eating. Before testing, avoid drinking alkaline water or eating acid or alkaline food, which can cause false negatives or false positives. Taking an antibiotic to suppress Helicobacter pylori in the weeks before the test is likely to cause false negatives.:
3. If the test paper is positive, it is recommended to go to the hospital. The final diagnosis is made by doctor after combining various test indicators and clinical symptoms.: