לומקס-1710 כסף 6 ליטר מגולוון מחבת ניקוז. בנייה כבדה לשימוש מחוספס. האבץ הבהיר מגולוון, גימור עמיד בפני קורוזיה מונע קורוזיה.
  • חדש

לומקס-1710 כסף 6 ליטר מגולוון מחבת ניקוז. בנייה כבדה לשימוש מחוספס. האבץ הבהיר מגולוון, גימור עמיד בפני קורוזיה מונע קורוזיה.

ILS 44.58

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מחבת ניקוז מגולוונת כבדה שתי ידיות לעשות את זה קל לנשיאה כאשר מלא. אנטי להתיז לבלבל עוזר להפסיק לשפוך בזמן לשפוך. מודד 19 סנטימטרים בקוטר איקס 6 סנטימטרים גבוהים. קיבולת של 6 ליטר (228 ליטר). מחבת ניקוז מגולוונת. לומקס-1710 כסף 6 ליטר מגולוון מחבת ניקוז. בנייה כבדה לשימוש מחוספס. האבץ הבהיר מגולוון, גימור עמיד בפני קורוזיה מונע קורוזיה. החלק התחתון המצולע מוסיף חוזק נוסף למחבת הניקוז. את התגלגל חלק קצה מוסיף כוח נוסף וחותך על סנסציה והופך אותו קל לנשיאה כאשר מלא. כולל ידיות על המוצר. לומקס היא יצרנית של מוצרי סיכה וניהול נוזלים. המוצרים שלנו, כולל רובי שומן, משאבות ידניות וחשמליות, משפכים, ניקוז, אביזרי שומן, ברגים מסננים ואביזרים, בנויים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומשלבים תכונות קנייניות רבות. המשימה של לומקס היא לספק לאנשי מקצוע ולצרכנים מוצרים חדשניים ואיכותיים כדי לבצע את העבודה כמו שצריך. פיתוח המוצר בלומקס חורג מהמוצר הפיזי, להבנה מעמיקה יותר של צרכי משתמשי הקצה. מהונדסים עם "המשתמש בראש", מוצרי לומקס בנויים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומשלבים תכונות ייחודיות רבות שהופכות את העבודה לקלה, מהירה וחסכונית. יש לנו תשוקה לתהליך העיצוב. אנו מקשיבים ללקוחותינו ולדרישותיהם ההולכות ומתרחבות. המוצרים הייחודיים שלנו מובילים את התחום בעיצוב, איכות וביצועים. מחבת ניקוז מגולוונת, 6 גל. (23 ליטר) קיבולת.