תיק טיול טיול של KIGAI לנשים וגברים דפוס צעדים תלוי תיק איפור עמיד במים מארגן תיק קוסמטי נייד לאביזרים, מוצרי טיפוח, L
  • חדש

תיק טיול טיול של KIGAI לנשים וגברים דפוס צעדים תלוי תיק איפור עמיד במים מארגן תיק קוסמטי נייד לאביזרים, מוצרי טיפוח, L

ILS 2.67

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

? קיבולת מרווחת - תיק טואלטיקה זה זמין בשני גודל : בינוני (108 אינץ '(L) x 8 "(H) x 5.5" (W)), גדול (12.6 "(L) x 9" (H) x 5. קיבולת גדולה, מספיק כדי לענות על הצרכים היומיומיים שלכם ושל משפחתכם. חומרים פרימיום - תיק איפור יוניסקס זה העשוי מבד עיוות עמיד במים, רך, חזק ועמיד, קל לניקוי. רוכסן חלק עם רוכסן כפול קצה מבטיח פתיחה וסגירה חלקה ללא פיצוח. ? עיצוב ריבוי כיס - מארגן הקוסמטיקה שלנו מצויד במלואו ב -4 תאים (3 כיסי רוכסן אטומים למים + 1 כיס רשת פתיחה עם רצועה אלסטית), נוחים עבורך לארגן מוצרי טיפוח, קוסמטיקה, תכשיטים וכו 'ותמיד להישאר מאורגנים. ? עיצוב מהורהר - כאשר תיק מוצרי הטיפוח הזה נפרש כל הכיסים השקופים בפנים יופיעו לפניך, ניתן להיתלות בקלות את הוו העליון על דלת האמבטיה או על מוט. נוח לך להשתמש ולאחסן את הפריטים שלך. שימושים מרובים - תיק מטענת טיול אופנה זה לחדר הכושר, טיולי עסקים, קמפינג וכו '. גם תיק אחסון רב -פונקציונלי שומר על החלל מסודר ומסודר, והוא גם בחירה טובה למתנות חופשה, חופשה, יום הולדת ויום השנה. ? קיבולת מרווחת - תיק טואלטיקה זה זמין בשני גודל : בינוני (10.8 אינץ '(L) x 8 "(H) x 5.5" (W)), גדול (12.6 "(L) x 9" (H) x 5. קיבולת גדולה, מספיק כדי לענות על הצרכים היומיומיים שלכם ושל משפחתכם. חומרים פרימיום - תיק איפור יוניסקס זה העשוי מבד עיוות עמיד במים, רך, חזק ועמיד, קל לניקוי. רוכסן חלק עם רוכסן כפול קצה מבטיח פתיחה וסגירה חלקה ללא פיצוח. ? עיצוב ריבוי כיס - מארגן הקוסמטיקה שלנו מצויד במלואו ב -4 תאים (3 כיסי רוכסן אטומים למים + 1 כיס רשת פתיחה עם רצועה אלסטית), נוחים עבורך לארגן מוצרי טיפוח, קוסמטיקה, תכשיטים וכו 'ותמיד להישאר מאורגנים. ? עיצוב מהורהר - כאשר תיק מוצרי הטיפוח הזה נפרש כל הכיסים השקופים בפנים יופיעו לפניך, ניתן להיתלות בקלות את הוו העליון על דלת האמבטיה או על מוט. נוח לך להשתמש ולאחסן את הפריטים שלך. שימושים מרובים - תיק מטענת טיול אופנה זה לחדר הכושר, טיולי עסקים, קמפינג וכו '. גם תיק אחסון רב -פונקציונלי שומר על החלל מסודר ומסודר, והוא גם בחירה טובה למתנות חופשה, חופשה, יום הולדת ויום השנה.

Material:
twill (polyester)
Size:
Medium
Print:
Single-sided print design
Package:
1x Toiletry Bag
Features:
Waterproof strong and wear-resistant, double-ended zipper to ensure smooth opening and closing, will not crack.:
Multiple compartment design,3 waterproof zipper pockets + 1 mesh pocket with elastic band opening,:
Internal foldable storage, when unfolded, all the transparent pockets inside will be lined up in front of you, the top hook design, easy to hang.:
Travel toiletry bag can be used for gym, business trip, camping and other scenarios, but also perfect for holiday, party, birthday, anniversary gifts.:
Clean Tip:
Hand wash only in cold water, no bleaching, no ironing, place in a ventilated area after cleaning and avoid long periods of sunlight.:
Service: