ארנב קריקטורה חמוד תינוק סרוג שק שינה עגלת עגלת עטוף עטוף מכוסה ברדס מקבלת שמיכה תינוקת כף רגל רגל אצבעות
  • חדש

ארנב קריקטורה חמוד תינוק סרוג שק שינה עגלת עגלת עטוף עטוף מכוסה ברדס מקבלת שמיכה תינוקת כף רגל רגל אצבעות

ILS 2.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

● חומר פרימיום : גלישת התנופה של התינוק העשוי מצמר סרוג אקרילי איכותי, אולטרה נוח ורך, ידידותי לעור, אטום לקור, אטום לרוח ועם יכולת בידוד חום גבוה, שומר על ילודים חמים בחורף ● עיצוב מקסים : הכולל דפוס ארנב מצויר חמוד סרוגה וזנב קטיפה תלת -ממדי, שמיכת הברדס עם ברדס הופכת את התינוק שלך לניתוח, וסגירת כפתורים עובדת בצורה מושלמת לפתיחה וסגירה קלים, לעטוף את גופו וכפות הרגליים של התינוק. קל משקל ונושם, קל לנשיאה וקל לניקוי. ● מידע על גודל : שק השינה לתינוק נמדד בערך 67x31 ס"מ/26.2 אינץ '(LXW), עם גמישות טובה, המתאימה לתינוקות או בנים של 0-12 חודשים. עקב אריזה ומשלוח זמן רב, שמיכת הסחרור עשויה להתכופף. אתה יכול להוציא אותו ולנער אותו כמה פעמים, זה יחזור לשגרה ופלאפית שוב. ● יישומים רחבים : גלישת חוטף לתינוק זה טוב לבחירה כשאתה לוקח תינוק בחוץ, נסיעות או צילום צילום, תואם נרחב עם טיולון, כיסא, מנשא תינוק מלאכים מקור ורוח, שומרים עליהם חמים ונוחים. ● מתנה אידיאלית : שמיכת יוניסקס זו יכולה לשמש כשמיכה של חוטף תינוקות, קבלת שמיכה, שק שינה, שמיכת טיולון, או עטיפת עריסה וכו '. מתנה נהדרת למקלחת לתינוקות לתינוק התינוק וחבריך, מצפים, הורים חדשים וכו'. ● חומר פרימיום : גלישת התנופה של התינוק העשוי מצמר סרוג אקרילי איכותי, אולטרה נוח ורך, ידידותי לעור, אטום לקור, אטום לרוח ועם יכולת בידוד חום גבוה, שומר על ילודים חמים בחורף. ● עיצוב מקסים : הכולל דפוס ארנב מצויר חמוד סרוגה וזנב קטיפה תלת -ממדי, שמיכת הברדס עם ברדס הופכת את התינוק שלך לניתוח, וסגירת כפתורים עובדת בצורה מושלמת לפתיחה וסגירה קלים, לעטוף את גופו וכפות הרגליים של התינוק. קל משקל ונושם, קל לנשיאה וקל לניקוי. ● מידע על גודל : שק השינה לתינוק נמדד בערך 67x31 ס"מ/26.2 אינץ '(LXW), עם גמישות טובה, המתאימה לתינוקות או בנים של 0-12 חודשים. עקב אריזה ומשלוח זמן רב, שמיכת הסחרור עשויה להתכופף. אתה יכול להוציא אותו ולנער אותו כמה פעמים, זה יחזור לשגרה ופלאפית שוב. ● יישומים רחבים : גלישת חוטף לתינוק זה טוב לבחירה כשאתה לוקח תינוק בחוץ, נסיעות או צילום צילום, תואם נרחב עם טיולון, כיסא, מנשא תינוק מלאכים מקור ורוח, שומרים עליהם חמים ונוחים.

Weight:
300g
Color:
Black, Grey, Pink
Material:
Knitted Wool
Size:
67x31cm/26.4x12.2inch(LxW)
Package Includes:
1 x Baby Sleeping Bag :
Main Features:
-Made of cosy knitted fabric, soft touch, skin-friendly. Will not pilling, no fading and no deformation, keep warm lasting. :
-Fine workmanship, delicate knit crochet craft, exquisitely crocheted and hemmed, quite durable. :
-Button closure works perfectly for easy opening and closing. Lightweight, easy to carry and easy to clean. :
- Wide Occasion:
Good for you to choose when taking baby outside or travel. It also could be used with pram, car seat, cot crib, or baby sling bed.
-All around coverage sleeping sack, used as baby swaddle, receiving blankt, sleeping bag, stroller quilt, or crib wrap, etc. :
Please Note:
Please allow 1-3cm (0.4-1.18) difference due to manual measurement and slight color variation for different display setting. :