COUS CUE CUES CUE
  • חדש

COUS CUE CUES CUE

ILS 1.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

★ טכנולוגיה שחורה פחמן סיבי פחמן; אורך 147 ס"מ; ראש 1275 מ"מ; משקל 19 ~ 20oz; מרכז הכובד 38 ~ 44 ס"מ; עשוי מעץ מייפל צפון אמריקה, קדימה משובצת בצינור סיבי פחמן של 60 ס"מ המטרה היא להגביר את קשיותו של קדמי הגדול כדי להפחית את הסטייה שנגרמה מההשפעה בעת פגיעה בכדור כך שהאפקט המכה הוא אידיאלי יותר הדיוק הוא יותר דיוק יותר גבוה יותר והחוויה טובה יותר!; הידית האחורית מאמצת הדפסת סימני מים בהבחנה גבוהה ותהליך צבע לפסנתר; הקשיחות של קרן הבקליט טובה יותר מזו של קרן פליז ולא קל להתפרץ כאשר מושפעת במהירות גבוהה כך שהיא מתאימה יותר לפגיעה אלימה; זה מגיע עם ראש העור הרב-שכבתי המקורי, המבנה הרב שכבי הוא עמיד יותר התחושה המרתקת וביצועי החיבור הם אידיאליים מאוד וניתן להשתמש בו לאחר ליטוש. לכה אפיית פסנתר בעלת מרקם יוצא מן הכלל משטח המראה רך ומואר במותרות ולציפויו יש עמידות בפני עמידות בפני עמידות עמידות עמידות וקשיות, ולכלוך פני השטח קל לניקוי ולא קל לדיעוי; ★ טכנולוגיה שחורה פחמן סיבי פחמן; אורך 147 ס"מ; ראש 12.75 מ"מ; משקל 19 ~ 20oz; מרכז הכובד 38 ~ 44 ס"מ; עשוי מעץ מייפל צפון אמריקה, קדימה משובצת בצינור סיבי פחמן של 60 ס"מ המטרה היא להגביר את קשיותו של קדמי הגדול כדי להפחית את הסטייה שנגרמה מההשפעה בעת פגיעה בכדור כך שהאפקט המכה הוא אידיאלי יותר הדיוק הוא יותר דיוק יותר גבוה יותר והחוויה טובה יותר!; הידית האחורית מאמצת הדפסת סימני מים בהבחנה גבוהה ותהליך צבע לפסנתר; הקשיחות של קרן הבקליט טובה יותר מזו של קרן פליז ולא קל להתפרץ כאשר מושפעת במהירות גבוהה כך שהיא מתאימה יותר לפגיעה אלימה; זה מגיע עם ראש העור הרב-שכבתי המקורי, המבנה הרב שכבי הוא עמיד יותר התחושה המרתקת וביצועי החיבור הם אידיאליים מאוד וניתן להשתמש בו לאחר ליטוש. לכה אפיית פסנתר בעלת מרקם יוצא מן הכלל משטח המראה רך ומואר במותרות ולציפויו יש עמידות בפני עמידות בפני עמידות עמידות עמידות וקשיות, ולכלוך פני השטח קל לניקוי ולא קל לדיעוי; ● עשוי מעץ מייפל צפון אמריקה העץ הקדמי משובץ בצינור סיבי פחמן של 60 ס"מ המטרה היא להגביר את קשיותו של קדימה כדי להפחית את הסטייה הנגרמת מההשפעה בעת פגיעה בכדור כך שהאפקט המכה הוא אידיאלי יותר את הדיוק גבוהה יותר והחוויה טובה יותר!; הידית האחורית מאמצת הדפסת סימני מים בהבחנה גבוהה ותהליך צבע לפסנתר; ● הקשיחות של קרן הבקליט טובה יותר מזו של קרן פליז ולא קל להתפרץ כאשר היא מושפעת במהירות גבוהה כך שהיא מתאימה יותר לפגיעה אלימה; ● זה מגיע עם ראש העור הרב-שכבתי המקורי, המבנה הרב-שכבתי עמיד יותר, תחושת האחיזה והביצועים של חיבור הם אידיאליים מאוד וניתן להשתמש בו לאחר ליטוש; ● לכה אפיית פסנתר יש מרקם יוצא מן הכלל, משטח המראה רך ומואר מלא יוקרה וציפויו יש עמידות בפני עמידות בפני עמידות עמידות גבוהה לשחיקה וקשיות ועפר פני השטח קל לניקוי ולא קל לדיעוי; מפרט : ★ עשוי מייפל צפון אמריקה ★ טכנולוגיה שחורה ● אורך החזית של סיבי פחמן ● 147 ס"מ משקל ● 19 ~ 20 20 Oz Type ● 1/2 ראש המועדון המפוצל 12.

★Made of North American maple:
★Black technology ●Carbon fiber forelimb:
Length ●147cm:
Weight ●19~20 oz:
Type ●1/2 split:
Club head 12.75 mm:
Middle wheel ●21~22mm:
Center of gravity ●38~44cm:
Grip Integrated piano paint:
Pool cue structure 1/2 split cue:
Applicable Black eight nine ball sixteen color:
1. Handmade products if there are color differences on the cue wear marks on the shaft and air holes on the wood are normal phenomena handmade cannot be avoided please rest assured to use.:
2. In a humid environment it should be wiped with a dry towel (pure cotton). New clubs need oil. Oiling is generally based on the actual situation 2-5 drops is enough once a week after 2-3 times it is not needed and if the club is found to be astringent it can be re-applied. :