מגב מקלחת ללא פס נטול פסים, מגב זכוכית חלון סיליקון עם וו, ליבת נירוסטה, לניקוי זכוכית חלון מכונית למטבח ללא אביזרים מנקה קידוח
  • חדש

מגב מקלחת ללא פס נטול פסים, מגב זכוכית חלון סיליקון עם וו, ליבת נירוסטה, לניקוי זכוכית חלון מכונית למטבח ללא אביזרים מנקה קידוח

ILS 1.00

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מגב נטול פסים - להב המגב עשוי מחומר באיכות גבוהה, שאינו נוקשה מדי ולא גמיש מדי, ועמיד יותר מלהבים אחרים ואינו משאיר עקבות של גומי לאחר השימוש. מדג המקלחת הסיליקון הופך את האמבטיה ללא כתמי מים, פסים, שאריות אבק או אחרת. עיצוב מיוחד - למגב החלונות יש ליבת נירוסטה ועטופה על ידי סיליקון ואין סדקים לעובש, ליימים, חלודה או לכלוך. עיצוב משולב, יפה ומודרני. הידית מספקת אחיזה נוחה ללא החלקה תוך צמצום עייפות היד. ניתן לתלות עיצוב וו ייחודי, ווים על דלתות זכוכית. פלטפורמות רב -שימושיות - מתאימות לשימושים שונים בחיי היומיום, אידיאליים לניקוי רצפות, קירות, חלונות, זכוכית, מראות, אריחים, משמשות רכב. זה חיוני לחלוטין בכלי ענף הניקיון. נוח ובטוח - לא מתרחשים נזק או פציעה אם נופלים; לא החלקה גם אם יד רטובה; עדיין נוח אם אתה מחזיק אותו בקור. אין נזק לזכוכית אם יפיל עליו. אין דאגה לאחר הרכישה - אם יש בעיה איכותית כלשהי, אנא אל תהסס לפנות לשירות המוכר שלנו ותקבל את התשובה תוך 24 שעות. מגב נטול פסים - להב המגב עשוי מחומר באיכות גבוהה, שאינו נוקשה מדי ולא גמיש מדי, ועמיד יותר מלהבים אחרים. ואינו משאיר עקבות של גומי לאחר השימוש. מדג המקלחת הסיליקון הופך את האמבטיה ללא כתמי מים, פסים, שאריות אבק או אחרת. עיצוב מיוחד - למגב החלונות יש ליבת נירוסטה ועטופה על ידי סיליקון ואין סדקים לעובש, ליימים, חלודה או לכלוך. עיצוב משולב, יפה ומודרני. הידית מספקת אחיזה נוחה ללא החלקה תוך צמצום עייפות היד. ניתן לתלות עיצוב וו ייחודי, ווים על דלתות זכוכית. פלטפורמות רב -שימושיות - מתאימות לשימושים שונים בחיי היומיום, אידיאליים לניקוי רצפות, קירות, חלונות, זכוכית, מראות, אריחים, משמשות רכב. זה חיוני לחלוטין בכלי ענף הניקיון. נוח ובטוח - לא מתרחשים נזק או פציעה אם נופלים; לא החלקה גם אם יד רטובה; עדיין נוח אם אתה מחזיק אותו בקור. אין נזק לזכוכית אם יפיל עליו. אין דאגה לאחר הרכישה - אם יש בעיה איכותית כלשהי, אנא אל תהסס לפנות לשירות המוכר שלנו ותקבל את התשובה תוך 24 שעות. מפרט : משקל נטו : 130 גרם + וו 58 גרם אריזציה : PP ניילון שקיות : אורך 22.

Net weight:
130g + hook 58g
Packaging:
PP plastic bag
Size:
Length 22.8 * width 3cm
Material:
Silicone inner-coated steel support to increase hardness
Note:
Can't hang more than 13MM thick glass
Package Includes:
1× Squeegee:
1× Hook:
Use Tips:
1. The Window Squeegee is well balanced so no need to put too much pressure when wiping, let its natural weight and balance do the work.:
2. After usage, the product should be kept dry. Also, make sure the squeegee is orientated on a slight angle to direct water to side. Better yet, clean your windows thoroughly first to remove dirt/dust, then use the squeegee to remove the moisture. Otherwise, the squeegee will drag the dust/dirt around and cause streaks. :
3. This product can be used on curved shower doors, if you hold it vertically, not horizontally. :
4. This is an excellent squeegee, It will remove snow and slush but not ice. :
5. Also, do not use sharp and rough tools to clean. Just wash it off with warm water and detergent.:
After-sale:
If you have any questions about the product, please contact us in time and we will provide you with a satisfactory solution.